guysss
js sm u mojega sosolca ze tko ful casa in u petek sm sla z njim domov pac sva pou poti sla skupi in sva se pogovarjala o nevem cem ze in tko z njim se ful dobro ujamem se pogovarlam z njim in mu dejansko zaupam... mi smo 7r in se je ze zclna debata o valeti... js bi ga uprasala sam na samem ne tko pred drugimi pac lahko tko pred mojo prjatlco ma pred drugimi ne..... in ce bi reku ja bi ga uprasala ce bi bli skupi pac ce bi bli park to bom poskusila ze kar danes
in a mi k mamo 12-13 let se lahko objemamo, ljubckamo na usta se drzimo za roko, hodimo vn skupi, da hodimo na obiske, u kino (use razen sexa)????
hvala u naprej bye
Aš
Ašaaaa
Hej
Js mislim da mogoc ja sam ne prevec silit ker njemu mogoc to ne bo usec. Pa paz tud da ne bita glih pred sosolci ker vaju lahk pol zajebavajo in ti bos verjetno to sprejela on te bo pa pustu kr ga bo prevec strah. Pac previdna bot.
Cauci
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Hej!
Veseli me, da si se pogovarjala s fantom, v katerega si že dolgo zaljubljena. Lepo je, da se z njim dobro razumeš, da mu zaupaš in da se ob njem počutiš sproščeno. To so najpomembnejše osnove za vsako lepo in zdravo prijateljstvo ali romantični odnos.
Razumljivo je, da razmišljaš o tem, da bi ga vprašala, če bi šel s tabo na valeto, še posebej, če je to sedaj tema pogovora v razredu. Moj predlog je, da ga vprašaš na sproščen način, morda takrat, ko sta sama ali v mirnem trenutku, ko se oba dobro počutita ????.
Kar se tiče objemanja, držanja za roke, skupnega preživljanja časa, sprehodov, odhodov v kino - vse to so popolnoma normalne in primerne stvari, ki se dogajajo med vrstniki, ki uživajo v družbi drug drugega. Pomembno je le, da se pri tem oba počutita prijetno in da vse poteka s soglasjem in spoštovanjem. Tudi, če se včasih kdo poljubi, to ni nič nenavadnega, vendar je ključno, da se oba zares strinjata in da se ob tem nihče ne počuti neprijetno ali pod pritiskom. Za seksualne stvari, pa je čas kasneje, ko bosta oba starejša, bolj zrela in pripravljena razumeti, kaj vse to pomeni in kaj so možne posledice.
Zelo lepo je, da razmišljaš odgovorno, se pogovarjaš o svojih občutkih in iščeš nasvet. Če boš potrebovala še kakšen pogovor ali nasvet, pa nam le piši.
Lepo bodi,
Cita Jenko, mag. psihologije
Ka
Katarincaaa
pozz
ja js sm ga uprasala in je reku ja pol pa mi je priznav da meje on tut hotu tu uprasat pa ga je blu strah mojega odgovora. popoudne smo sli vn in mi je kupu parfum in smo se ful meli fajn dokr ni upradu ce bi prespala pr njemu... in sm rekla ja. ko sm prsla h njemu sm se oblekla tko seksi nek modrc, baggy hlace, ospodi nike pro kratke crne hlace,... full seksi,.. no ko sm prsla mi je njegova mama rekla da sm ful lepa in ko smo prsli u njegovo sobo smo se uleglli u postljo in me je objeu in reku da on zivi svoje sanje in me poljubu in js tui njega to pa je hmali peljalo h sexsu ma sm mu rekla da ce hoce otroke naj to nardi ma pole je reku da cez par let se bo to zgodilo no in pole smo pili iz iste flase od sprita itd,... zjutro smo ustali in sli skupi u solo... med pocitnicami bom sla z njimi v paris (zdej smo tle) z maksom mava prov svoja apartma, se hodiva tusirat skupi mava kino, ronanticne vecere, in mi je bil da ce bi lahko enkrat sexsala in sm rekla nimas kondomov in jih je povleku iz torbe????♀️ no uciri sva sexsala je blo ful doro js sm bla pod njem on je tko najaci u sexsu,... danes je hotu spet ma sm mu rela da bova sexsala 1 na 2 ali 3 mesce... se pa tuusirava naga skupi pa se gledava en drugega on je ze umivu mijo vagino js pa njegov kurac... men se to nec ne zdi narobe ker tu ni sexs... aja pa se sliniva in poljubljava z jeziki to tud ze pogosto... danes je prsu najin najboljsi prjatu se u paris tku da nisva vec sama v apartmaju.... ampak ko sva prjatelju povedala da sva skupi je skaku od veselja❤
hvala za potrplenje byeee
po
pomagamm
Hej!
To, kar si napisala, je res lepo ful se vidi, da ti je tvoj sošolec všeč in da se z njim dobro razumeš. To, da ga želiš vprašat za valeto, je čist super ideja! Fino je, da to narediš na samem, da se oba počutita sproščeno.
Kar se pa tiče objemanja, držanja za roke ali poljubčka ja, to je čisto normalno pri vajini starosti, če se oba s tem strinjata in vama je prijetno. Nič ni narobe, če si z nekom blizu in si pokažeta naklonjenost. Glavno je, da se ob tem počutiš dobro, da se ničesar ne siliš in da vse poteka počasi.
Uživaj, bodi ti in če te res veseli, kar čutiš, potem kar pogumno!