Zjutraj je meni in sestrici oči povedal, da se bosta verjetno starša ločila, ker je družina razpadla. Jaz sem jokala. Z mami imata pogovore, ki jih on želi, ampak reče, naj jih mami organizira. Nato je mami očiju rekla, da lahko imata čez en dan in on se je strinjal. Tisti dan, ko sta ga imela, pa sta se ves čas prepirala, zakaj je mami dala tako zgoden termin. Na koncu sta se zelo skregala in res upam, da se pobotata. Oči dela narobe, a misli da ima prav in nevem, kako naj mu to dopovem. Prosim za nasvet.
• an
anonimnaoseba
Pozdravljena!
Videla sem tvojo objavo in mi je žal za ločitev, čeprav kakor sem razumela še ni dokončnaa. Jaz bi se pogovorila s starši in jim zaupala svoje občutke, vseeno pa jima povedala da ju podpiram pri vsaki odločitvi, čeprav mi je ena ljubša. Tudi z očetom bi izmenjala par besed in mu povedala svoje mnenje. Želim ti srečo. To so samo moji nasveti in upam da ti pomagam.
Lp
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Mara, živjo.
Situacija, ki jo v svojem pismu opisuješ, nikakor ni lahka in mi je žal, da si se znašla sredi težav, ki jih imata mama in oče. Predstavljam si, da ti je hudo.
Najprej želim, da veš, da za trenutno situacijo nikakor nisi kriva ti, ampak težava leži v tem, da sta si tvoj starša tako različna, da več ne najdeta skupnih točk, očitno pa si tudi nista pripravljena vzeti časa in si dopustiti možnosti, da bi se o težavah pogovorila.
Ločitve so danes žal dokaj pogost pojav. Seveda je zaželjeno, da se težave razrešijo, da do ločitve sploh ne pride, vendar mora interes za to priti iz obeh strani. Prav tako mora biti ta interes resničen, kar pomeni, da mora želja po rešitvi spora priti od para in ne od ljudi okoli njiju. Seveda te spodbujam, če se želiš s staršema o tem pogovoriti, saj je pomembno, da vesta, kako njun spor vpliva nate. Bodi iskrena o tem, kaj čutiš ob napovedi ločitve in kako ti gledaš na to.
Vabim te tudi k branju tega prispevka, kjer je zapisanih nekaj iztočnic, ki jim lahko slediš.
Če te lahko še kako podprem, sem tukaj zate.
Želim, da se situacija razreši za vse najbolje!
Sara Holjević, dipl. psih. (un)