Živjo, sploh ne vem kako nje začnem. Že pred leti je bil všeč en fant in jaz sem bila njemu veliko sva se pogovarjala in tudi dobivala, ampak zares nikoli nisva bila skupaj kot par. Tudi, ko si nisva bila več všeč sva se še nekaj mesecev pogovarjala potem pa tudi to ne(od tega je minilo že kakšnih 5 let) . Šel je v gimnazijo, ki je v drugem kraju. Z mojo prijateljico(je v istem krogu prijateljev) sta se začela pogovarjati, saj sta hodila na isto šolo. Kmalu za tem sta si postala všeč. Prijateljica mi je iskreno povedala kaj se dogaja in nisem bila tako prizadeta, saj je bil pri meni v igri takrat nekdo drug. Ne vem kaj točno se je zgodilo med njima ampak vem da je mojo prijateljico, kar prizadel. Aja, s tem fantičem se nisem pogovarjala več toliko. Še vedno sva bila v istem krogu prijateljev samo se nisva veliko pogovarjala. Letos se je nekaj zgodilo ne vem kaj, ampak mislim, da mi spet postaja všeč. Ponolno sva se začela pogovarjati in družiti. Najvrjetneje se ne bo zgodilo nič, ampak če se bo ne vem kaj naj naredim s to mojo prijateljico. Vem da ji moram povedat ampak ne vem kako. Prijateljici sva ze od samega začetka in nocem je izgubiti. Ne vem, če mi lahko kakor koli pomagate, vesela bom kakršnega koli nasveta. Verjetno ga zares ne rabim in sem to nekomu samo mogla povedati.
• Ma
MajaF
Priporocam da se kdaj " slucajno" zacneta pogovarjat o njemu. Da pac mal izves kako je zdj z njenimi custvi do njega.
Res spostujem kodeks z bivsimi ampak po drugi strani je bil tvoj ze od zacetka. Pogovarjas se pa itak loh z njim. Sej je vsejen. Ce pa se bo kj zgodil pa predn bi ji kj povedala res poskrb da bi bla ona ok s tem.
Upam da pomaga, lepo se mej.
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Sliši se, da so tvoja čustva do omenjenega fanta ponovno vzcvetela. Ob tem si zaskrbljena, kako to lahko vpliva na tvoj odnos s prijateljico, še posebej ker jo je ta fant v preteklosti prizadel.
Preden se odločiš za naslednje korake, si vzemi čas in resnično razmisli o svojih občutkih do tega fanta. Je to nekaj resnega ali zgolj trenutna privlačnost? Razmisli tudi o svojem odnosu s prijateljico in kako bi se počutila, če bi bili vlogi zamenjani.
Če ugotoviš, da so tvoja čustva do fanta resna in če se zdi, da se lahko nekaj razvije, je pomembno, da o tem iskreno spregovoriš s svojo prijateljico. Izberi primeren čas in kraj za pogovor, kjer se bosta obe počutili udobno.
Povej ji, kako se počutiš, in da si želiš njeno mnenje in blagoslov, preden nadaljuješ. Poudari, da ti je pomembna ter da ne želiš ogroziti vajinega prijateljstva.
Morda bo tvoja prijateljica razumevajoča, lahko pa se zgodi, da bo potrebovala čas, da sprejme situacijo. Pomembno je, da spoštuješ njene občutke in ji daš čas, ki ga potrebuje.
Če se tvoja prijateljica ne strinja s tvojim morebitnim razmerjem s tem fantom, moraš razmisliti, ali je vredno nadaljevati. Ne glede na to, kaj se zgodi, poskusi ostati odprta s svojo prijateljico. Iskrenost, odprtost in spoštljivost so ključni za ohranjanje močnega prijateljstva.
Upam, da ti bodo ti nasveti pomagali razjasniti tvoje misli in najti najboljši način za ravnanje v tej situaciji. Ne glede na to, kako se odločiš, je pomembno, da ostaneš zvesta sebi.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
• Mi
Miš
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.