pozdravljeni
imam vprašanje poznam punco ki vem da sm ji všeč ker so mi povedali prjatliin njene prijatelice
meni je vsec samo nevem kaj narediti
• Bu
Buhtel
Pozdravljen Matevž!
Napisal si da ti je ena punca všeč. Punci naj bi bil ti všeč. Lahko ti povem da moraš sam se najprej prepričati da si punci všeč ker ni nujno da so ti prijatelji povedali prav. Pristopi do nje jo vpraši kej v šoli in nato nadaljuj s pogovorom pogovarjata se v šoli. Vprašaj jo naprimer da si pozabil kdaj pišete slovenščino ni nujno da si pozabil. Zaželi ji srečo pri kakšnem testu. Nato pa če začutiš da sta bolj povezana se pa lahko pogovarjata o čem drugem. Priporočam da jo pohvališ da ma lepo frizuro ali lase npr da ma novo frizuro da je lepo oblečena moraš opaziti te spremembe. Stem pokažeš interes za njo. Potem jo pa lahko povabiš ven na kakšen sprehod ali pijačo na svojo rojstnodnevno zabavo itd.
Upam da sem ti pomagal. Če maš še kakšno vprašanje mi tukaj napiši. Imej lep dan.
Lp, buhtel
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Najprej naj ti zaželim vse dobro v novem letu 2023, naj se ti uresničijo vse želje!
Hvala, da si se obrnil na našo svetovalnico in nam zaupal svojo težavo. Praviš, da poznaš punco, ki ti je všeč in hkrati so ti prijatelji povedali, da si ti všeč tudi njej, ampak ne veš točno, kaj sedaj narediti.
Ali je ta punca tudi tvoja sošolka oz. hodita na isto šolo? Ali morda obiskujeta kakšno drugo dejavnost skupaj? Če da, potem se strinjam s tvojim vrstnikom, da je najbolje, da pristopiš do nje, se začneš z njo pogovarjati o kakšnih vsakdanjih stvareh, kako ji je bilo npr. v šoli, če imata kakšen skupen hobi je to lahko odlična iztočnica za pogovor. Prav tako se tudi strinjam z vrstnikom, da je lepo, če podaš kak kompliment. Lahko jo mogoče prosiš tudi za telefonsko številko ali pa si lahko dopisujeta preko socialnih omrežij ter se tudi tako bolje spoznavata. Potem pa jo lahko povabiš tudi na sprehod, v kino ali kaj kar vama bo obema všeč. Lahko jo kdaj presenetiš tudi s kakšnim drobnim darilom, npr. ji v torbo nastaviš kakšno čokolado in zraven kakšno sporočilce, če misliš, da bi ji to bilo všeč. Sedaj je torej najbolj pomembno, da med sabo vzpostavita odnos in en drugemu vidva jasno pokažeta, da sta drug drugemu všeč ter da se čim bolje spoznata.
Če s to punco ne obiskujeta iste šole ali kakšne druge skupne dejavnosti ter se tako ne vidita v živo tako pogosto, pa se lahko poskusita več pogovarjati preko socialnih omrežij oz. telefona. Sicer pogovor preko telefona/socialnih omrežij ni tak kot v živo, ampak se za začetek lahko dobro spoznata tudi na tak način. Če vama bo okej, se lahko dogovorita tudi za kak videoklic.
Upam, da ti bo odgovor kaj v pomoč. Če boš še kaj potreboval, smo tu za tebe. Držim pesti, da se bo vse izteklo, kot si želiš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
• Na
Naja
Živijo
Jaz imam eno težavo jaz sem povedala mojemu sošolcu da mi je ušeč in če bi bila skupej a je rekel le da se more še odločit a v tem času (to traja že tri dni) no v tem času sva bila zunaj skupaj 4krat a mi še vedno noče odgovoriti. Poleg tega mi je plačal zapit in kupil za jest predstavil me je tudi svojim frendom sedaj ne vem več kaj narediti ali sem mu ušeč ali ne prosim pomagajte. Nevem tudi če naj samo čakam na odgovor ali naj samo obupam.
• Bu
Buhtel
Pozdravljena!
Najprej sem vesel zate da si že skoraj par z fantom. Jaz mislim da je tvojega prijatelja sram povedati mu in da mu je nerodno. Z njemu se probi osebno pogovoriti da izeš v čem je težava naprimer moti ga lahko da se boji da bi to staršem povedala. Sem pa vesel in mislim da bo rekel ja na vse kar je naredil zate tako da tebi želim da postaneta par, uživata skupaj v vseh stvareh.
Želim ti veliko sreče pri fantu in imej lep večer.
Lp Buhtel
• Uredništvo
Benjamin Bušelič
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
najprej bi se ti rad zahvalil za vprašanje. Iz prebranega sem razbral, da si izpovedala svoja čustva svojemu sošolcu, sprašuješ pa se o njegovem odgovoru in kaj njegova dejanja sporočajo.
Vsak medsebojni odnos ob sebi prinese tudi določena čustva in občutke. To so čustva, ki jih mi gojimo do druge osebe, čustva ki jih druga oseba goji do nas in občutki, ki se pojavljajo ob medsebojni interakciji. Iz napisanega vidim, da si svoje občutke do sošolca že ubesedila, sprašuješ se pa o njegovih občutkih. Sošolec je sicer izrazil, da potrebuje nekaj časa za odločitev, ni ti podal nobenih jasnih odgovorov, kaže pa ti naklonjenost v obliki dejanj. Morda za svoj odgovor potrebuje nekaj prostora in časa, ter želi tudi sam raziskati občutke o katerih sem govoril v zgornjem delu odgovora, V zadnjih dneh se veliko družita, kar lahko izkoristiš tudi kot priložnost raziskovanja še občutkov, ki se pojavijo ob druženju s sošolcem. Kako se počutiš ob njem? Katera čustva zaznaš tekom vajinega druženja? Kako se počutiš, ko ga po nekem času ponovno vidiš? Kako se počutiš ko se ob koncu druženja poslovita? Vsi ti občutki, so temelj odnosa, ki se med vama počasi gradi. Pri tem bi te vsekakor spodbudil, da mu omogočiš prostor in čas, ki ga potrebuje, obenem pa se z njim še vedno družiš, kot si opisala v svojem vprašanju, in na ta način tudi sama raziskuješ odnos, ki je med vama.
Tekom tega druženja pa lahko občasno tudi pričneš tematiko vajinega odnosa in tudi sama povprašaš o tem kakšne občutke doživlja on, kako se počuti ob tebi in na ta način se lahko bolje spoznata, sama pa si tudi malo bolj razjasniš njegovo doživljanje njegovega odnosa.
Verjamem da pri začetku odnosa morda pride do manjše neučakanosti, v kolikor je ta začetek počasnejši. Pri tem bi ti rad sporočil, da so začetki odnosa temelj na katerem bo kasneje celoten odnos stal, tako da je vsak dan, ki ga namenita zgolj spoznavanju in druženju dobra naložba ali za kasnejši odnos, ali za globje spoznavanju samega sebe.
Za konec bi ti rad zaželel veliko radosti in lepih trenutkov ob grajenju novih odnosov ter ogromno čustvene pestrosti v času, ki je pred tabo.
Srečno!
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)