Sem 12 ime mi je Nik sem v punco in nisem siguren če je ona tudi vame kaj naj naredim da,bi bila skupaj prosim pomagajte!.
• ki
kimstick2
Hitro ji povej da ti je všeč mogoče imaš možnost naprimer
Lahko ji napišeš na listek če ji ne upaš povedati ali papovej svojemu prijatelju ki mu zaupaš in tegane bo izdav.
želim ti srečo
lp V. to je moja prva črka imena
• lo
lovlo
reči ji da je lepa in da je punca tvojih sanj!
lp lovlo
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Zdravo, Nik!
Zelo lepo, da si zaljubljen in doživljaš prijetne občutke. Veliko fantov in deklet se pri tvojih letih začne spraševati, ali druga oseba doživlja podobne občutke kot on/a sam.
Če nisi prepričan, kaj punca čuti do tebe, jo poskusi malo bolje spoznati. Pogovarjajta se, lahko jo kaj vprašaš, pomagaj ji pri kakšni stvari. Po teh malih stvareh boš hitro videl, ali ji je lepo, ko je s tabo. Mogoče te bo tudi ona kaj vprašala nazaj ali se želela o čem pogovarjati.
Če se vidva dobro razumeta pa ji lahko tudi poveš, da ti je všeč — na preprost in prijazen način. Vem, da je to lahko zelo težko, vendar le tako boš dobil jasen odgovor. Lahko jo tudi povabiš na sprehod, sladoled ali pa mogoče k skupnem pisanju domačih nalog.
Najbolj pomembno je, da ostaneš prijazen in da si to, kar si. To je vedno najboljše, kar lahko narediš.
Vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije
• Ašaaaa
Ašaaaa
Ja pac ne bit prevec vsiljiv ker je nam pumcam pol kdaj nerodno (govorim tud mal za sebe ni nujno da je ona taka) pa ne prvec buljit v njo tko glih prov. Bot prijazen pa ji kdaj kak lep kompliment recimo da ma lepe oci. Ce mislis da sta se ze bolj zblizala ji napis listek ker se mi zdi da bo obema bolj prijetno kokr ce ji to reces (lahk ji napises tud prek telefona) ce te je pa ful strah to naredit pa rec keri njeni prjatlci.
Vso sreco
Cauci