Pozdravljeni
star sem 16 let in bi rad dobil punco ampak ne upam pristopiti do nje in še na jesenice hodim v šolo tam pa sploh neveš kera Punca ima fanta in kera nima fanta.
• se
sej_bo_šlo
jah, ne piše jim na čelu, a ma fanta al ne... tut drgje je ta problem, ne sam na jesenicah, hehe...
ti kr pristop, nč kriv nč doužen, pa pol mal po ovinkih upraš... ;-)
• Lj
Ljubezen
Preprosto ne morem pristopit in to je to
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Ja, te čisto razumem :) Ko ti je nekdo všeč in bi to drugi osebi rad izrazil, je včasih zelo težko to tudi dejansko izpeljati.
Torej všeč ti je punca, ampak ti je še sploh ne poznaš - samo veš katera je in kako izgleda? V tem primeru bi bilo dobro, da se najprej spoznata prijateljsko. Tako bo lažje tebi (ker ne boš pristopil do nje kot da jo kar direktno osvajaš) pa tudi zanjo, saj te bo na tak način spoznala.
Če imaš v mislih punce na splošno, kako jih "dobiti" oz. kako pristopiti, je težko reči, saj nekaterim to ustreza, drugim ne. Zato je neko glavno vodilo vedno: bodi spoštljiv in ne vsiljiv, razmisli, kaj bi lahko izpadlo nesramno in kaj ne. Je pa seveda lahko lažje (mogoče celo bolje), da se zveza začne razvijati naravno - da se iz prijateljstva razvije kaj več, da se z nekom najprej družiš, imaš skupne interese (npr. si skupaj z njo pri pevskem zboru ali kaki drugi obšolski dejavnosti).
Lahko mi poveš bolj konkretno, česa se bojiš oz. kaj te najbolj ovira in nasloviva bolj specifične težave.
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije
• Lj
Ljubezen
Ne morem pristopiti do nje ker me je strah in z nobeno nisem še bil v zvezi in z nobeno nisem
• Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Okej, razumem.
Kako meniš, da te lahko pri tem podprem? Pomagalo bi mi, če bi mi povedal (če veš) česa točno te je strah - da bi se osramotil, da bi te zavrnila?
Če gre za to, imej v mislih, da se to pač zgodi - nekomu si všeč, nekomu pač ne. Ampak nikoli ne boš vedel, če ne vprašaš. Meni je ljubo tole vodilo v življenju: "Če ne vprašaš, ti še "ne" ne morejo reči" :) To pomeni, da če preprosto ne vprašaš, ne boš nikoli vedel, kakšne so tvoje opcije - če reče ja, super! Če reče ne, tudi super, ker lahko greš naprej in jo lahko pozabiš.
Če te je strah česa drugega, pa mi napiši!
Patrik Senica, mag. psihologije