Zdravo!
Kmalu bo dva meseca odkar hodim z fantom ki mi je res ušeč, ampak nevem ali je on tako sramežliv ali si pa jaz najno zvezo pradstavljam drzgače.
No skratka vedno moram jaz začeti najin pogovor drugače se zelo malo pogovarjava, jaz sem tista ki mu najprej napiše: rada te imam,kaj delaš,kako si...
Nevem ali je on tako sramežliv ali pa jaz preveč pričakujem od njega, drugače ko se začneva pogovarjati se imava zelo lepo drugače je zelo prijazen in zabaven.
Hvala za odgivor.????
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da v svoji zvezi opažaš težave s komunikacijo. Bolj natančno si želiš, da bi fant večkrat začel s pogovorom. Nisi prepričana ali so vajina pričakovanja glede zveze drugačna ali pa je samo tako sramežljiv, da nikoli ne prične pogovora.
Si mu morda to že kdaj omenila? Obstaja možnost, da sploh ne ve, da se tako počutiš. Morda mu poskusi to predstaviti (torej, da bi si želela, da je večkrat on pobudnik vajinega pogovora) in potem boš videla, če se bo kaj spremenilo. Pri tem ti lahko pomaga tudi uporaba »jaz stavkov«, o katerih si lahko več prebereš v tem prispevku (https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/5-temeljnih-nacel-za-ucinkovito-komuniciranje-ko-smo-v-tezavah/). To, da od njega pričakuješ pričetek pogovora, nikakor ni »preveč«, je povsem normalno. Je pa res, da se morda tega niti ne zaveda, tako da te spodbujam, da se z njim o tem pogovoriš. V zvezi je namreč zelo pomembno, da komuniciramo svoja občutja, saj lahko v nasprotnem primeru pride do kakšnih konfliktov, ki bi se jim lahko s primerno komunikacijo izognili.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije