No skratka fant v katerega sem zaljubljena je zaljubljen vame on to priznava jaz pa zanikam no ampak je res da sva bila v vrtcu skupaj a zdaj je drugače v vrtcu sva se le lubčkala a zdaj zdaj je drugače v njegovi bližini mi je prijetno in zelo je srčkan in lep, a pekako ga bi uprašala če bi hodila anevem kako .
prosim pomagaj mi
Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Nila!
Zelo lepo je slišati, da sta oba zaljubljena eden v drugega. Zapisala si, da on to priznava, ti pa zanikaš. Mi lahko poveš več o tem, zakaj zanikaš? Ti je morda nerodno priznati, da ti je všeč?
Kot si omenila, se medosebni odnosi res zelo spreminjajo med odraščanjem, sploh od vrtca pa do vajine sedanje starosti. Iz tvojega zapisa pa se zdi, da se že dolgo poznata in se zelo dobro razumeta.
Če ne veš, kako bi ga vprašala, če bi hodila, ti predlagam, da ga za začetek kam povabiš, npr. v kino, na sprehod ali na tortico/sladoled. Tako se bosta imela priložnost še bolje spoznati, brez prevelikega pritiska, in bosta videla, kako se stvari med vama razvijajo. To, da je že priznal, da je vate zaljubljen, pa je zelo dober znak, da se tudi on zanima zate.
Če boš imela pa še kakršnokoli vprašanje, kar napiši in bomo z veseljem odgovorili.
Želim ti veliko sreče in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)