Všeč mi je fant in nevem kqko nqj mu to povem, kaj predlagate?
• dr
drama_queen
Živjo!
Tudi jaz sem bila v tej situaciji. Za valentinovo sem mu napisala čestitko in mu jo dala v omarico v šoli. Voščilo sem z njegove strani kmalu dobila tudi nazaj in začela sva si pisati pisemca. V enem od pisemc sem mu napisala, da mi je všeč in kmalu mi je on napisal isto. Danes sva zelo dobra prijatelja in nisva par, ker sva še premlada.
Upam, da sem ti pomagala :)
Lepo se imej in vso srečo! :)
Lp,
drama_queen
• Uredništvo
Živa Goter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Love!
Tvoje vprašanje je precej splošno, zato ti bom podala nekaj idej, ki so ti lahko pomoč. Če te bo zanimalo kaj bolj specifičnega pa te vabim, da nam še pišeš.
Obstaja veliko načinov kako fantu poveš ali pokažeš, da ti je všeč. Morda za začetek to pokažeš z dejanji. Če ga srečuješ v šoli, se mu lahko lepo nasmehneš, ga pozdraviš, mu pomahaš... Ko boš zbrala dovolj poguma lahko do njega tudi pristopiš in ga ogovoriš. Vprašaj ga kako je, kaj rad počne ob prostem času in podobno. Ko bosta našla skupne točke bo tudi pogovor lažje stekel. Če ti je pogovor v živo prevelik korak, ga lahko najdeš na socialnih omrežjih in mu tam napišeš lepo osebno sporočilo. Včasih s pogovorom na internetu lažje predremo led. Poskusi opaziti ali imata skupne interese? Če boš zbrala dovolj poguma, ga lahko povabiš na sprehod, v kino, na sladoled... Morda te preseneti in te on povabi še preden boš to storila ti.
Načinov je veliko in vsak izkazuje svojo naklonjenost na različne načine. Poskusi izbrati tistega, v katerem se boš počutila prijetno. In ne pozabi... naj bo tudi zabavno! :)
Lepo te pozdravljam in ti pošiljam veliko poguma,
Živa Goter, dipl. biopsihologinja, mag. psihologije
• Pi
Pingo158
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.