Živjo, kaj naj naredim če mi je nekdo všeč in mislim da čuti enako. Všeč mi je fant iz oararelke ki je tudi moj najboljši prijatelj. Kako naj mu povem da mi je všeč?
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Najbolje je kar takoj povedati. Tako je najlažje. Sploh če ga poznaš.
Poskusi morda tudi pogovor načeti na to temo in najprej malo okrog ovinkov, nato pa vprašaj če si mu všeč tudi ti.Npr.: Vprašaj ga če mu je kakšna punca všeč in kakšne so mu všeč, potem pa vprašaj, če si tudi ti njegov tip. Na tak način.
Pripravljena pa bodi da ni nujno, da bo tudi on enakega mnenja kot ti. Če slučajno pride do tega, pa poskusi vse skupaj obrniti na hec.
Upam, da sem pomagala. Veliko sreče.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije