Imam fanta s katerim se dobro razumem ampak ima kaksne take dneve ko je tezak, tecen in zalosten to vpliva tudi name in sem posledicno tudi jaz zalostna skrbi me da bi naredila kaksno napako in ga na tak nacin izgubila.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Manca,
me veseli, da si se obrnila na našo svetovalnico. Opisuješ, da imaš fanta, s katerim se dobro razumeta. Opažaš, da ima dneve, ko je težak, tečen in žalosten, kar vpliva tudi nate. Posledično si žalostna tudi ti in te skrbi, da bi ga izgubila, če bi naredila kakšno napako.
V odnosu se vedno srečata dva svetova – naš, ki nam je povsem znan in domač ter partnerjev, ki ga še ne poznamo in ga postopoma spoznavamo. S tem, ko postopoma vstopamo v partnerjev svet, spoznavamo, da smo si ljudje med seboj bolj ali manj različni, imamo različne lastnosti, vrednote. Nekatere ljudi lažje sprejmemo v naš svet oz. se z njimi bolje ujamemo kot z drugimi. Za partnerja si po navadi izberemo nekoga, ki nam je všeč glede na več aspektov: osebnostne značilnosti, videz, vrednote itd. Na začetku, ko »čutimo metuljčke« in smo »noro zaljubljeni« v partnerja, vidimo idealno podobo partnerja. Kmalu pa začnemo opažati, da partner nima več samo lepih, prijetnih lastnosti (ga več ne idealiziramo), ampak tudi take, ki so nam morda manj všeč. Ali z drugimi besedami: drugega začnemo videti takšnega, kot v resnici je, z vsemi njegovimi lastnostmi, navadami, prepričanji. Če si še takrat kljub vsemu želimo biti z njim, lahko rečemo, da zaljubljenost preraste v ljubezen. V partnerskem odnosu si delimo lepe in manj lepe trenutke, izzive in težave. V odnosu pridejo obdobja, ko ni vse samo lepo, kar si v vajinem odnosu že tudi sama opazila. Popolnoma normalno je, da pridejo dnevi, ko je eden od partnerjev slabše razpoložen, je žalosten, jezen itd.
Da bosta lažje prebrodila skozi manj lepe trenutke, pa je pomembno, da se oba v odnosu dobro počutita, si zaupata in sta iskrena glede svojih občutkov. Tako bosta tudi vse ovire lažje premagala. Če pa odnos ne bo dovolj trden, pa ga bo lahko zamajala ali celo končala že manjša prepreka ali slab dan. Dober odnos ni samoumeven, ampak zahteva stalen trud in vlaganje vanj. Vabim te k branju prispevka na spletni strani naše svetovalnice, kjer lahko najdeš priporočila, kaj nam lahko pomaga pri tem, da vzdržujemo prijeten in osrečujoč odnos s partnerjem. Povezava do prispevka: https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/kako-vzdrzevati-ljubezensko-razmerje/. Po tem lahko pri sebi razmiliš, kaj sama pričakuješ od odnosa, kaj bi lahko oba naredila, da bi bil vajin odnos takšen, kot si ga želita.
Upam, da boš v mojem odgovoru našla kakšno idejo za nadaljnji razmislek. Če se ti porodi še kakšno vprašanje, pa sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije