Zdravo,
Sam devojka i sa dečkom smo u vezi na daljinu već 9 meseci i nisam ga videla baš dugo vremena. Ja sada nažalost živim u Sloveniji, a on u Srbiji. Roditelji znaju da smo u vezi ali ne znaju da smo toliko ozbiljni. Rekla sam im već nekoliko puta da želim otići nazad u srbiju da ga podsetim, ali rekli su da ćemo ići već u januaru i idalje nismo išli. Moj dečko mi rekao već nekoliko puta da mu nedostajem i da ne želi da budemo više u vezi ako se ne vidimo uskoro. Ne znam kako da kažem roditeljima ponovo da želim da ga vidim i ne znam kako da ih ubedim da se vratimo u srbiju barem na 3 dana.
Ako iko ima neki savet, nek mi napiše bila nih jako zahvalna.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena na naši svetovalnici,
opisuješ, da imaš zvezo na daljavo več kot 9 mesecev, s fantom se že dalj časa nista videla, saj z družino sedaj živite v Sloveniji, fant pa v Srbiji. To, da si z osebo, v katero si zaljubljena, ločena, sigurno ni enostavno, ne zate in ne zanj. Verjamem, da si pripravljena narediti marsikaj, da bi fanta lahko večkrat videla. Najprej ti predlagam, da se iskreno pogovoriš s starši. Zaupaj jim svoje občutke, želje, pričakovanja. Odprta komunikacija lahko velikokrat reši marsikaj. Izberi primeren čas za pogovor z njima, ko ne bo drugih motečih dejavnikov. Če ti je lažje, se lahko pogovoriš samo z enim od njiju. Na sledeči povezavi najdeš nasvete, ki ti lahko pomagajo pri pripravi na pogovor s starši. Starše lahko tudi prosiš, da ti približno povedo, kako pogosto boste lahko šli v Srbijo v prihodnje. Prav tako jih povprašaj, ali predvidevata, da dolgoročno ostanete v Sloveniji ali morebiti načrtujeta vrnitev v Srbijo. Vse to so pomembne informacije, za katere je prav, da jih veš, v kolikor so znane. Potem boš lažje presodila, ali bo to zate in za tvojega fanta sprejemljivo ali je bolj realno, da se razideta. Po svojem premisleku pa je vsekakor pomembno, da se iskreno pogovoriš tudi s svojim fantom ter jasno predstaviš, kakšne možnosti vidiš za vajino zvezo v prihodnje.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj malo pomagal pri razmisleku. Želim ti čim bolj konstruktiven pogovor s starši in s fantom ter da se stvari uredijo na način, ki bo najboljši zate.
Če boš imela še kakšno vprašanje, dvom, te vabim, da se oglasiš.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije