Pozdravljeni,
Že nekaj časa sem se odločala o svoji seksualnosti, saj te ne občutim veliko. Verjetno je to normalno za mojo starost a mislim, da sem panseksualka ali aseksualka o tem se nisem še odločila..Moji starši, družina in prijatelji so homofobični zato tega nobenemu ne moram povedati. Kaj bodo mislili ,če jim to povem zdaj? Saj moj oče vedno govori o tem ,da so vsi homoseksualci mentalno bolani. Svoji mami pa sem že večkrat želela povedati kaj občutim a je vedno odgovorila (preden sem ji uspela povedati) :Vredu mi je, da te ljudje obstajajo ampak mi niso všeč. Tako ali tako pa ti nisi ena od njih ker si normalna. Kaj naj naredim?
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Živjo,
popolnoma razumljivo je, da te je situacija, v kateri si se znašla, zmedla in prinesla vprašanja, katerih si do sedaj še nisi postavljala. Spolna privlačnost je lahko nekaj zelo fluidnega, torej spreminjajočega se, in ima v sebi mnogo odtenkov. Vsekakor ni nič narobe s tem, da o tem razmišljaš, pri tem si lahko vzameš toliko časa kot ga rabiš, da se spoznaš in ugotoviš kdo in na kakšen način te privlači. Osebe se s podobnimi vprašanji soočajo v zelo različnih obdobjih življenja. Nekateri že v otroštvu, spet drugi kot odrasli.
Glede razkritja pa je najbolj pomemebno, da se razkriješ, ko si pripravljena. Osebe se navadno najprej razkrijejo nekomu, za katerega predvidevajo, da se bo odzval pozitivno. Za nekatere so to starši, za druge prijatelji in prijateljice, za tretje čisto nekdo drug. Prav na temo razkritja smo pripravili prispevek, ki ga najdeš tule.
Upam, da si boš z njim lahko odgovorila na vsak še odprta vprašanja! :)
Eva Margon, mag. prof. soc. ped.
DIC Legebitra
svetovalnica Legebitra