imam težavo. vse to se je zacelo 2 leti nazaj. takrat sem prvic zacela razmisljati v tej smeri, in najprej sem se identificirala kot biseksualno. ampak to je bilo zgolj zato, ker mi je bilo nerodno priznati, da so mi mogoce pa res le punce vsec. sem tudi mislila, da je to le eno obdobje ampak zdaj ko pa ze nekaj casa razmisljam o tem se mi zdi da res ni. saj sem imela ze od nekdaj zanimanje za zenski spol ze tudi, ko sem bila res majhna. vse kar sem imela opravka s fanti, kot simpatije je bilo zgolj zato, ker sem zelela biti taka kot ostali.
in ceprav sem se zdaj sprijaznila da so mi vsec le punce imam tezavo to povedati starsem. sicer izven doma sem precej "izven omare". in tudi vcasih doma probam namigovati. ampak me je prevec strah dejansko povedat starsom. za zacetek pa bi le povedala mami, saj se mi zdi, da je ona se najbolj odprtih misli ampak nevem kako. ni me strah, da bi me vrgli iz hise ali kaj podobnega. edina stvar ki me skrbi je da bi me drugace videli starsi. ali pa da bi bili nezadovoljni ker ne bi imela otrok.
Ar
Arči
Veliko žensk iz istospolnih razmerij ima otroke. Posvojene, lahko pa tudi svoje s pomočjo biomedicinskih metod (svetovalci strokovnjaki s tega področja naj me popravijo če sem uporabil napačen izraz ali medoto, ve pa se kaj sem mislil).
Hvala Bogu, bi rekel, da se je miselnost ljudi na tem področju pričela spreminjati.
Draga Kruh, si kar si in zaradi tega se ne obremenjuj.
Kdo še ni slišal za Jodie Foster, Martino Navratilovo pa slavno pevko Miley Cyrus (ta se sicer uvršča med panseksualce), pa Ellen Lee Degeneres, znano, tudi pri nas, ameriško igralko in TV voditeljico, da imenujem samo nekatere.
Upam, da bodo tudi starši sprejeli tvojo usmerjenost in se boste tudi v naprej dobro razumeli. Kako se približati staršem na to temo ti bodo svetovali drugi, strokovno usposobljeni svetovalci. Saj bi ti poskušal tudi jaz, pa odkrito povedano, nisem kvalificiran za to.
Ti pa želim zate najugodnješi razlet tega, niti ne problema, temveč stanja. Bodi dobro.
Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli me, da si se s svojim vprašanjem obrnila na naš forum ter delila svoje skrbi.
Za starostno obdobje v katerem se nahajaš je značilno, da mladostniki, se pravi ti in tvoji sovrstniki, razmišljajo in raziskujejo kdo jim je všeč, kakšne občutke in simpatije do koga gojijo. Pri nekaterih vprašanja in odgovori pridejo prej, pri nekaterih kasneje. In oboje je vredu.
Glede na tvoj zapis, se mi zdi, da se o svojih doživljanjih, v povezavi s svojo spolno usmerjenostjo, želiš pogovoriti s starši in jim zaupati kaj se ti dogaja. To se mi zdi zelo dobro in zrelo od tebe, saj je dobro, če se lahko o tebi pomembnih zadevah iskreno pogovoriš tudi s svojimi starši. Pišeš, da bi se ti bilo zaradi mamine odprtosti lažje prvo pogovoriti samo z njo. Meni se zdi, da bi to lahko bil to dober prvi korak. Si še kaj morda razmišljala o tej ideji ali ne?
Vsakdo se na novice različno odzove. Nekateri s presenečenjem, nekateri z jezo, nekateri z odobravanjem, drugi z neodobravanjem. Nekateri potrebujejo nekaj časa, da novico predelajo, jo sploh dojamejo, medtem ko nekateri za to potrebujejo manj časa. Nekateri ljudje in starši postavljajo veliko vprašanj, da bi lahko bolje razumeli. Takšne razlike v odzivih so prisotne saj so si starši, kot ljudje, zelo različni med seboj. Tvoje skrbi in vprašanja kako se bodo starši odzvali, ali bodo nezadovoljni ter kako bodo sploh reagirali na novico so popolnoma normalna v dani situaciji.
Na našem portalu je naložen članek, za katerega menim, da ti lahko veliko pomaga pri vprašanjih in razmišljanjih, ki jih imaš. V članku »Razkriti se ali ne razkriti se, to je zdaj vprašanje!« je navedenih nekaj konkretnih razmišljanj in usmeritev pri razkrivanju naše spolne usmerjenosti staršem. Mislim, da bi se ti lahko ta članek zdel zelo koristen. Vesela bom, če boš odgovorila, ali se ti je kakšna konkretna usmeritev v članku morda pomagala.
Lepo te pozdravljam.
Anja Mikl, mag. psihologije
Im
Imaghost
Oj
Nič ni narobe ker si pač tako usmerjena. Verjamem, da si še zmer fajn oseba in da ni s tabo nc narobe. Upam da se maš fajn
Lp
Imaghost