Pozdravljeni. Pišem vam zato ker sem zaljubljena v enega fanta. Stara sem 11 let še malo pa bom 12 hodim v 7. r. Moja simpatija pa v 9.r.V njega sem že 4 leta. In lansko šolsko leto torej ko sem bila v 6r. Šli smo v šolo v naravi in na 3.dan ko smo bili tam sem povedala moji sestrična ki je zdaj tudi v 9r. Torej v istem kot moja simpatija in je potem sestrična vsem drugim povedala v koga sem on pa je rekel da je že vedel da sem jaz v njega. To je povedala ko smo bili zunaj po večerji in smo čakali učitelja. Ko sta prišla učitelja smo šli v sobe in je moja sestrična potrkala in je moja prijateljica odprla. Živa je pa rekla je da je D povedal da me pogreša.Takrat smo bili v vsaki sobi 2. Ampak smo se lahko med samo v eni sobi družlili in jlk meni in moji drugi prijateljici so prišli še 4 prijatelji in eden izmed njih je odprl. Smo pa vsak večer po večerji hodili do obale malo bili tam potem se vrnili enkrat smo tudi bili na odbojkarskem igrišču in moja simpatija me je vedno gledalajaz pa njega. Še vedno je zelo prijazen do mene. In še več se druži a kot prej. Zdaj v šoli me tudi vsak odmor cel čas gleda. Je pa bil tudi lansko šolsko leto en dogodek. Na koncu šolskega leta el1 teden pred koncem so učitelji e o šolsko uro imeli konferenco. Tisto uro smo bili sami cela šola in jaz sem šla malo k njim pa smo se pogovarjali. Ko pa so moji sošolci v drugi učilnici postali preglasno sem jih šla umirit ta kraj je moja simpatija-D hotel za mano ampak ga je njegov prijatelj za ramo prijel ga zvlekel v učilnico in ga porinil na tla.Poleg naše učilnice je bila moja sošolka in je to videla. Nato sta se D in njegov prijatelj kregala D je kričal KAJ JE NAROLBE S TABO PUSTI ME HOČEM Z NJO. Malo za tistim sem šla nazaj in njegov drug prijatelj je bil na hodniku ko me je zagledal je šel v učilnico in mu REKEL ZNIŽAJ TON KER GRE ____ NAZAJ. Nato smo se dalje pogovarjali. Mislim da je on tudi v mene ampak je sramežljiv. Sklepam da je v mene zato ker me cel čas gleda in vedno ko sva na hodniku se približa meni in skupaj stoji e ter se vmes pogovarjava,zelo rad je v moji bližini in prepoznam njegov pogled-gleda tako kot bi bil zaljubljen. Je pa ena težava ker je njegov sošolec tudi zaljubljen v mene. Sem pa tudi žalostna in nimam več energije da bi se spravljala s sošolci ker me že 1 leto in pol hecajo o moji simaptiji ter tudi govorijo da naj ga pozabim ker ni za mene. Prosim za čim hitrejši odgovor. Najlepša hvala za odgovor že v naprej.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svojo zgodbo z nami. Opisuješ, da si že dalj časa zaljubljena v fanta iz svoje šole. Iz tvojega opisa lahko razberem, da se redno videvata v šoli in izven nje, vajin pogovor pa se v večini zgodi le ob prisotnosti drugih? Če sem prav razumela, glede njegovih občutkov do tebe veš le toliko, kolikor si slišala od drugih (njegovih sošolcev, svojih prijateljev, …). Verjamem, da bi želela slišati, kako je na stvari iz njegovih ust. Morda lahko poskusiš navezati stik z njim, na primer, ga ogovoriš na hodniku ali ga samo lepo pozdraviš. Tudi socialno omrežje je okolje, kjer mu lahko daš vedeti, da si želiš navezati stik z njim – lahko mu na primer pošlješ kakšno sporočilo, všeček, karkoli, kar uporabljaš od socialnih omrežij. Če bo pogovor stekel, boš tudi sama začutila, kdaj je pravi čas, da mu zaupaš svoje občutke glede njega oz. ga povprašaš o njegovih občutkih do tebe.
Želim ti uspešno navezovanje stika s simpatijo in pogovor, ki bo razjasnil tvoje dvome. Glede na tvojo mladost verjamem, da te čaka še ogromno lepih trenutkov zaljubljenosti in prave ljubezni.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom vsaj malo pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije
Pr
Problem
Pozdravljeni. Hvala za odgovor. Lp