Zdravo, zanima me kje bi bilo najmanj neprijetno kupit kondome.
• ed
edqeg
Na avtomatih v javnih WCjih. Oz. v WCju bolj "revirskih"/18+ lokalov.
• Ne
Nekdo2527
Hej,
v nekaterih krajih (npr. Ljubljana) imajo tudi lekarne avtomate, ki so na voljo ves čas in ponujajo tudi kondome. Drugače pa greš v kakšno navadno trgovino s samopostrežno blagajno. Navsezadnje pa nakup kondomov ni nič takšnega.
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Praviš, da ti je neprijetno zaradi morebitnega nakupa kondomov.
Tvoji vrstniki so ti že napisali nekaj konkretnih odgovorov, kam lahko greš, da to opraviš čim bolj diskretno.
Občutki sramu in strahu, da nas bo kdo videl, ob prvih takšnih izkušnjah so popolnoma normalni in bodo čez čas izginili. Nakup zaščite je nekaj običajnega in to lahko opraviš v katerikoli trgovini.
Sicer ne vem ali bo to nakup iz radovednosti ali zaradi načrtovanja spolnih odnosov, kljub temu te vabim, da prebereš članek, ki govori o odločitvi za prve spolne odnose.
Srečno!
Anja Jularić, mag. psihologije