Živjo!
Imam problemček.V našem razredu imajo vse punce fanta.Jaz pa nevem kako najdem pravega fanta zase?
Komu naj povem oz. zaupam?
Kako naj mu povem da sem vanj?
In podobne stvari.Najlepša hvala ker ste to prebrali in upam da obstaja odgovor na vse to.
Ch
Charlotte
Ojla!
Najprej tole, tudi če imajo vse punce v rezredu fanta, se ne siliti v zvezo samo zato, da bi bila kul in bi imela fanta. Počakaj na pravi čas, ko bo prišel fant, ki ti bo zares všeč. Potem pa pač bodi prijazna, napiši mu listek, prosi prijateljico, naj mu pove, ali pa mu najbolš kar poveš v živo. Ne hitet s fantom. Boš že vidla, ko bo prišel ta pravi.
Lep pozdrav
Charlotte
:)
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
me veseli, da si se s svojim vprašanjem oglasila na naši svetovalnici. Opisuješ, da imajo vse punce v tvojem razredu fanta. Zanima te, kako najti pravega fanta in kako mu povedati, da si vanj zaljubljena.
Lahko razumem, da si zaradi primerjanja s sošolkami tudi sama želiš fanta. Želja po tem, da smo ljubljeni in da ljubimo, je ena od temeljnih človekovih potreb. V vseh življenjskih obdobjih si želimo ljubezni, najmočneje pa prav v mladostni dobi. Najprej te želim pomiriti, da se ti glede na tvoja rosna leta res nikamor ne mudi. Vsak ima svoj življenjski tempo, ni splošnih pravil, kdaj imeti prvega fanta. Pomembno je, da poslušaš sebe, svoje občutke, želje. Ko bo prišel pravi čas in fant, kjer bo simpatija obojestranska, boš tudi sama doživela vso paleto občutkov, od metuljčkov v trebuhu, zaljubljenosti. Zelo verjetno pa pridejo tudi razočaranja in žalost, kar je pa prav tako del odraščanja in smo jih vsi v mladosti doživeli.
Zanima te še, kako povedati fantu svoje občutke. Za to obstaja veliko možnosti. Izbereš si tistega, ki se tebi zdi OK. Lahko mu daš pohvalo (npr. glede majice, frizure), ga poskušaš nasmejati. Lahko mu tudi napišeš pismo glede svojih občutkov ali ga povabiš, da se za kak predmet skupaj učita in tako z njim preživiš več časa. S tem, ko bosta čas preživljala skupaj, boš imela tudi več možnosti, da mu poveš glede svojih občutkov.
Čeprav se sliši kot kliše, vendar pride simpatija po navadi v naše življenje takrat, ko to najmanj pričakujemo. Do takrat pa ti predvsem želim, da boš znala uživati v aktivnostih, ki so ti všeč, z ljudmi, ki jih imaš rada.
Bodi dobro. Če boš imela še kakšno vprašanje, pa sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije