Živjo
Trenutno sem v devetem razredu in nimam pojma kam bi šla naprej. Če sm čist iskrena sem sedmi in osmi razred zabluzila na celi črti. Prej sm bla odličnjakinja ampak pol je pršla ta korona in se mi je use podrl. Res sm se zafrknla. Zdej deveti razred probam spelat s pravdobrim poprečjem. Itak mi usi zdej govorijo ,da nism za na gimnazijo ampak ji ne krivim, ker jst mislm isto. Jst bi še usen rada mela poklic v katermu uživam in imam hkrati dobro plačo. Res se trudm da nebi spet zabluzila in se proba izogibat družbi v kateri sm bla zadnje dve leti. Enostavno me je strah da nebi bila sprejeta. Čeprav še ne vem kam bi šla imam na izboru tri šole ,ki se mi zdijo primerne zame.Ampak itak nimam pojma pri teh letih kaj hočem počet čez deset let. Zato bi šla rada na gimnazijo ker bi imela na voljo več faksov. Ampak zame gimnazija sploh ni opcija. Grozno mi je ker se moja mami neglede na dobro plačo v svoji službi ne počuti dobro oz ne uživa.Kaj naj naredim če tudi približno ne vem kaj bi v prihodnosti rada počela?
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
tudi če se ne vpišeš na gimnazijo, imaš možnosti in odprte poti v marsikatero smer študija. Še zmeraj lahko po opravljeni srednji šoli opraviš maturitetni tečaj in pridobiš splošno maturo, ki ti odpre vrata na več fakultet.
Vsekakor se potrudi, da boš ta razred izdelala s čim boljšim uspehom.
Svetujem ti tudi, da napišeš prednosti in slabosti šol, ki jih imaš v ožjem izboru ter raziščeš kakšni so poklici, ki jih lahko s temi šolami opravljaš. Za pomoč pri izbiri, se lahko obrneš še na razrednika in na svetovalno službo.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike
• ni
nisem jaz
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.