zdravo
sem 8.razred in nevem v katero solo se naj vpisem naprej. Vem da je to malo prehitro ampak hočem vedeti približno v katero solo bi sla zaradi mojih ocen. strah me je da ne bom prejeta. všeč sta mi šport saj pri mojem hobiju dosegamo visoke dosežke in kometika. Torej bi mogla it na gimnazijo ali na kozmetično solo. v 7.r sem bila prav dobra vsa leta pred tem pa sem bila odlična. malo me skrbi ker imam treninge 5 dni v tednu in tekme v soboto. nimam se dosti časa učiti in me je strah za moje ocene.
Uredništvo
Tina Rezar

Odgovor svetovalke:
Spoštovana,
hvala za tvoje sporočilo. Najprej te moram pohvaliti, da si že v 8. razredu pričela razmišljati o svojem nadaljnjem izobraževanju in o izbiri srednje šole. Predvidevam, da boste imeli v okviru pouka vsebine poklicne orientacije, kjer boste lahko učenci s pomočjo anketnega vprašalnika ugotavljali vaše interese, kar bo pripomoglo k lažji izbiri šole. Omenjaš šport, smem vprašati kaj treniraš? Glede na to, da imaš treninge praktično vsak dan in obiskuješ tudi tekmovanja, bi morda bil smiseln športni oddelek gimnazije? Omenjaš tudi kozmetiko, program kozmetični tehnik je na srednji zdravstveni in kozmetični šoli; odvisno je tudi od kraja, kjer živiš. Priporočam, da si izbereš dve ali tri šole in že v letošnjem šolskem letu obiščeš informativne dneve, ki bodo potekali 16. 2. in 17. 2. 2024. Tam boš dobila več informacij in podrobneje spoznala vsebine programa, kar bo zelo olajšalo tvojo izbiro. Praviš, da je bil do sedaj tvoj uspeh odličen, v 7. razredu prav dober, kar je dobra popotnica za naprej.
V vsakem primeru ti svetujem, da se v šolski svetovalni službi dogovoriš za termin pogovora, kjer ti bodo pomagali in te usmerili pri odločitvi za čim bolj ustrezen srednješolski program. V kolikor boš imela še kakšno dodatno vprašanje/dilemo, se kar oglasi na našem portalu.
Dobro izbiro ti želim in veliko poguma.
Tina Rezar, mag. prof. pedagogike in nemščine in mag. zakonskih in družinskih študij