v fanta sem ze nekaj casa in vmes sem imela njegovega prijatelja vendar ne cutim do njega nic. Ta fant in jaz se dobro razumema in se pogovarjama, moja mami ga ima rada vendar nevem kako naj vem ce cuti enako.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da si v fanta zaljubljena že kar nekaj časa, z njim se tudi dobro razumeta. Eno obdobje si bila skupaj tudi z njegovim prijateljem, vendar do njega ne čutiš ničesar. Sedaj te zanima, kako bi se lahko prepričala, ali si temu fantu všeč.
Imaš več načinov kako lahko to izveš, vse pa je odvisno od tega, kaj je tebi najbolj prijetno. Seveda obstajajo tudi nekateri znaki, ki nam lahko nakažejo, da smo osebi všeč (npr. začnejo nam posvečati več pozornosti, radi preživljajo čas z nami, povečan očesni stik...). Vseeno pa boš najbolj gotov odgovor dobila, če tega fanta kar direktno povprašaš o tem, kaj  čuti do tebe. Glede na to, da praviš, da se dobro razumeta, mislim, da to ne bi smel biti problem. Takšna vprašanja je res nekoliko težje zastavljati, vendar so žal nujna, če želimo nekaterim zadevam priti do dna. To lahko storiš tako v živo kot tudi preko sms sporočila ali socialnih omrežij itd. Še ena izmed možnosti pa je, da morda prosiš prijateljico, da ga ona vpraša o tem ter ti nato sporoči pogovor. Dobro je seveda, da je to nekdo, ki mu zaupaš.
Upam, da sem odgovorila tvoje vprašanje. Želim ti veliko poguma,
Nika Koder, mag. psihologije