Pozdravljeni. Zadnje čase se ne počutim veselo in velikokrat jokam. Svoje starše bi uprašala, če lahko dobim pomoč od strokovnjaka, ampak me je preveč strah. Ne rada se pogovarjam z njimi, ker kadar se pogovarjam o tej temi, sem takoj žalostna. Prosim pomagajte.
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem obrnila na nas – naredila si že prvi korak k pomoči. Ko se srečamo z izzivi, za katere menimo, da jim sami nismo kos, nam zelo koristi, da se o le-teh pogovarjamo. Svoje misli lahko zaupaš prijatelju, kakšnemu družinskemu članu, morda učitelju, torej nekomu, ki mu lahko zaupaš. Pogosto nam že samo pogovor o naših skrbeh lahko pomaga, saj nam to omogoči videti zadevo z drugega zornega kota.
V primerih, ko samo pogovor z bližnjim ne zadošča, je dobro, da poiščemo pomoč strokovnjaka, ki nam bo pomagal s strokovno pomočjo. V pomoč pri iskanju pomoči oz. usmeritvi ti je lahko šolski svetovalni delavec. Prav tako se lahko obrneš na katerega izmed Centrov za duševno zdravje otrok in mladostnikov (poglej na spletu, kateri ti je najbližji) ali na katerega izmed Svetovalnih centrov za otroke, mladostnike in starše (Maribor, Ljubljana, Koper), kjer so zmeraj pripravljeni pomagati. Veliko uporabnih informacij glede virov pomoči lahko najdeš v sledečem članku:
https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/kam-po-pomoc-v-stiski/
Upam, da ti bo odgovor koristil. Če se ti porodi še kakšo vprašanje, te lepo vabim k dialogu.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije