Živijo, sem 6. razred in sem se pred mescom začela rezat. Prvo sm to skrivala pol pa ne več. Režem se, kr sm jezna nase...vse delam narobe. Zdaj pa me skrbi še šola in izpiti. Probala sm globoko dihat, tolčt v povšter... ampak me nč ne pomiri, bolj kot rezanje. Razmišlala sm tud o samomoru, sam ga ne upam narest.
Prosim odpišite kmalu.
Lep pozdrav
• Uredništvo
Patricija Kramaršek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas. Lahko razumem, da imaš trenutno skrbi. Ljudje smo si med seboj različni, zato nam pri spopadanju s skrbmi pomagajo različni načini. Pri vseh načinih je pomembno, da poskušamo z njimi nekaj časa ter vztrajamo, saj se s tem poveča verjetnost, da nam bodo tudi pomagali.
Svetujem ti, da najprej predvsem ubesediš svoje počutje, skrbi, v zaupnem pogovoru, kjer boš slišana in sprejeta. Morda greš do šolske svetovalne službe, ali pa do najbližje psihologinje/psihologa v zdravstvenem domu ter se tam pogovoriš o tem kako si, skupaj načrtujete možne načine pomoči.
Vedi, da se vsi ljudje kdaj motimo, delamo napake, to je normalno. Občasno smo lahko preveč pozorni na te napake ter jih posplošimo in sklepamo napačno, da nam nič ne gre ipd.,.. kar zagotovo ne drži. Obstajajo stvari, ki ti gredo.
Še nekaj idej kako se lahko spopadeš z neprijetnimi občutku ti prilagam na povezavi – Kaj je samopoškodovalno vedenje? | #to sem jaz  - preberi predvsem del »Kako lahko samopoškodovalno vedenje preprečimo?« Morda najprej preizkusiš nadomestna vedenja za spoprijemanje z negativnimi občutki (ledena kocka, elastika, tattoo.), kasneje tudi ostale. Ne pozabi na pogovor.
Verjamem, da zmoreš in da bo bolje. Vedi, da so vsi ti problemi rešljivi.
Kadarkoli se lahko ponovno obrneš na nas. Vse dobro.
Patricija Kramaršek, mag. psihologije
• SA
SAD
Pozdravljeni, hvala Vam za odgovor. Ravno danes sem se z mami vse pogovorila in upam da mi bo šlo na bolje.
Hvala še enkrat za nasvet
Lep pozdrav
Emili ( pač to je moje pravo ime )