hojla,
sem stara 12 let in 6.razred. jutri imam test ne znam nič ampak bi se rada skoncentrirala na učenje. pišem naravoslovje ki že od nekdaj ni moj najljubši predmet. mogoče kdo pozna kakšno spleno stran kjer se lahko učiš? bila bi vesela vsake pomoči.
moja snov je:
celice
fotosinteza
živa in neživa narava
lepi pozdravčki, čavči!
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Koncentracija za učenje je lahko včasih kar težava, kot si sama izpostavila zase... Še posebno, ko ti ni všeč snov ali predmet. Verjamem, da bi ti najbolj po godu zdaj bilo, da dobiš hitro rešitev in pomoč, vendar te moram malo razočarati - tu hitre in "instant" rešitve žal ni.
Da ne bom vsega posebej še enkrat zapisovala, ti tukaj prilagam povezavo do nekaj prispevkov, kako se lažje motivirati za učenje, katere tehnike ubrati, da si lažje in na svoj način zapomniš snov... vendar ob teh korakih boš potrebovala čas. Tu je rešitev za dolgi rok.
Sama imaš časa samo do jutri, kot si rekla, kar pomeni, da morda to trenutno ne pride v poštev. Kar ti zdaj preostane je, da se osredotočiš na svojo snov in si jo poskušaš prebrati, jo razumeti na svoj način. Morda ti pomaga, da si poiščeš bolj slikovno gradivo celic, fotosinteze in si tako bolje zapomniš. Lahko si na spletu poiščeš tudi kakšno video razlago - teh je malo morje in verjamem, da ti uspe katero najti. :) Morda si boš lažje zapomnila tudi tako, da si sama poskušaš narisati in tako sama pri sebi snov ponoviti.
Verjetno že tudi sama veš, da je najbolje, da se začneš učiti malenkost prej, še posebej, ko ti snov ne leži najbolj.
Želim ti vso srečo pri učenju in jutri pri testu, v prihodnje pa te dobronamerno spodbudim, da si pogledaš tudi prispevke na povezavi.
Patricija Knez, mag. psihologije