zdravo, prvi test pri mat sem pisala 1 drugi test tudi 1 in sedaj po praznikih ponavlamo test in če ga pišem ena imam negativno koferenco. Kako se naj naučim matematiko ? hvala lp
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pišeš, da imaš pri matematiki dve negativni oceni, ki ju želiš popraviti. Verjamem, da je to precej neugodna situacija, nikakor pa ni nerešljiva. Žal na tem področju ne obstaja hitra rešitev, temveč bo v napredek potrebno vložiti veliko truda. Obstajajo različni načini, kako pristopiti k tovrstnemu problemu. Za začetek ti svetujem, da premisliš o sledečih vprašanjih. Si se o tem že pogovorila s svojim učiteljem/s svojo učiteljico matematike? Koliko časa nameniš učenju po pouku? Se udeležuješ ur dopolnilnega pouka matematike? Kaj predstavlja največjo oviro tvojemu uspehu? Kako se učijo tvoji sošolci in sošolke? Si med poukom tiho ali tudi dviguješ roko in sprašuješ za dodatno razlago? Si morda imela že kakšne inštrukcije? Si za pomoč že prosila svoje prijatelje/ice, starše ali koga drugega od tvojih najbližjih? Morda boš od slednjih prejela kakšen dober nasvet, kako se usmeriti v prihodnosti. :)
Sicer pa ti svetujem, da si prebereš prispevke, vezane na učenje, organizacijo časa in motivacijo. Si vedela, da je za kakovostno učenje zelo pomembno, da:
- si spočita;
- se ravnaš po jasno zastavljenem dnevnem/tedenskem urniku;
- imaš jasno zastavljene cilje;
- se držiš urnika posameznega dne;
- med učenjem koristiš krajše odmore;
- odstraniš moteče dejavnike;
- prakticiraš tebi najljubšo strategijo učenja;
- dovolj spiš;
- se zdravo prehranjuješ;
- in mnogo drugega, kar si lahko prebereš na tej povezavi: Šola, učenje in prosti čas | #to sem jaz
V kolikor splošni nasveti zate niso dovolj, boš morda koristne informacije pridobila tudi na tej spletni strani: Matematika | naloge in video razlage | www.instruiraj.me.
Prepričana sem, da lahko potrkaš tudi na vrata šolske svetovalne službe, kjer te gotovo bolje poznajo in te bodo lahko dobro usmerili proti tvojemu cilju. Le pogumno, verjamem, da ti bo uspelo. Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti seveda na voljo.
Srečno!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike