Fant
• wo
wolzi
Fant
kako preboleti fanta...na zacetku bo tezko, zalostna bos in pocutila se bos osamljeno. predlagam da ga izbrises iz kontaktov in zacnes na novo. vedno se bo nasel nekdo bolsi, preboli ga z necim v cemer uzivas (ne najdi takoj drugega) zna biti bolece ce ga zelis preboleti z drugim saj bos se vedno pogresala starega. ukvarjaj se z sportom,risanjem ali cimer koli kar te zanima, dokazi mu da zmores brez njega
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Na to vprašanje ni enostavnega odgovora. Ni zgolj ene stvari, ki bi jo lahko naredili, in bi se nato naenkrat počutili bolje. Čisto razumljivo je, da je težko izgubiti nekoga, ki smo ga imeli radi in zato razhod s fantom pri nas vzbuja najrazličnejša čustva. Ničesar nisi napisala o tem, kako se počutiš in kako točno je do razhoda prišlo, ampak predpostavljam, da se počutiš žalostno in da fanta pogrešaš. Pomembno je, da sprejmeš čustva, ki jih doživljaš in se ne počutiš krivo za to, kako se počutiš. V redu je, da se počutiš žalostno, v redu je, če se počutiš jezno (v redu je tudi če doživljaš karkoli drugega). Ta čustva bodo nekaj časa vztrajala in ne bodo naenkrat izginila, vendar s časoma se bodo umirila. Pomembno je, da si zapomniš, da stvari, ki jih doživljaš sedaj, ne bodo trajale večno.
V procesu sprejemanja razhoda s fantom in svojih čustev ti lahko pomaga pogovor s prijateljicami, prijatelji, starši, skratka z osebami, ki jim zaupaš. Poskusi se ukvarjati s stvarmi, ki te veselijo. Ponavadi, ko so ljudje v zvezah, veliko časa preživijo z drugo osebo, ko se pa enkrat razidejo pa imajo naenkrat veliko prostega časa. Pomembno, da znaš ta čas zapolniti in se znaš zaposliti z aktivnostmi, ki jih imaš rada. Morda je to pohodništvo, sprehodi v naravi, branje knjig in podobno. Če si se morda v času svoje zveze z določenimi prijatelji družila manj, se ponovno poveži z njimi.
Najpomembneje pa je, da si daš čas in ne daješ pritiska nase, v smislu »zdaj bi pa ga že morala preboleti«. Vsak posameznik rabi svoj čas, da stvari predela in se z njimi sprijazni. Ne obsojaj se, ampak sprejmi proces takšen kot je.
Moj odgovor je precej splošen, saj si na tak način vprašanje tudi postavila. Ne poznam tvoje konkretne situacije, da bi ti lahko bolj natančno svetovala, zato upam, da sem ti vsaj malo pomagala. Če te bo pa še kaj zanimalo, pa se lahko ponovno obrneš na nas.
Katarina Maučec, dipl. psihologinja
• ne
nekdo
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.