Živjo
Mene zanima kako postaneš bolj karizmatičen oz. bolj popularen in imeti več prijateljev. Poleg tega pa kako dobiti tako približno dobiti približno takšnk kot jo želiš dobitu. In pa še kako pripraviti starša do tega da bom lahlo več kot 30 min na telfonu in da bi mi kupila več stvari.
• Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
V svojem sporočilu praviš, da bi si želela postati bolj karizmatična in vešča v komunikaciji. Kaj lahko storiš?
Najprej bi ti rada povedala, da je karizmatičnost do določene mere odvisna od tega, kakšno osebnost ali temperament imaš, kar je nekaj, s čimer se rodiš. Kljub temu pa se seveda določenih spretnosti komunikacije z drugimi lahko naučiš, pri tem pa moraš biti dosledna in vztrajna.
Najboljši način, kako izboljšati svoje komunikacijske sposobnosti je skozi asertivno komunikacijo. O asertivni komunikaciji govorimo takrat, ko uspešno vzpostavljamo ravnotežje med lastnimi potrebami in potrebami drugih. S takšnim načinom komunikacije boš dosegla veliko, tako pa boš postala tudi bolj samozavestna in s tem boš delovala tudi karizmatično. Navsezadnje so karizmatični ljudje predvsem mojstri dobre (asertivne) komunikacije.
Vabim te k branju tega prispevka, kjer ti podajamo nekaj uporabnih predlogov, kako asertivno komunicirati. Predlagam pa ti tudi pregled tega delovnega lista, ki te vodi skozi uporabo “jaz stavkov”, ki so odlično orodje za asertivni način komunikacije.
Pri učenju novega načina komunikacije ti želim vse dobro in te lepo pozdravljam.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)