Kako punci povem da sem ji všeč.
• co
confusion
eh, Nejc, Nejc... Če SI JI VŠEČ ne moreš zagotovo vedeti, kako ji boš potem to povedal... :-S
Če TI JE PA ONA VŠEČ, ji pa za začetek kakšnega srčka pošlji na Snap...
• co
cokolino
nejc ce ti je punca vsec ji ne posiljaj srckov na snep ampak najprrej zacni pogovor
pocasi se dalec pride
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Tvoje vprašanje lahko razumem na dva načina. Prva možnost je, da praviš, da si punci všeč in ne veš, ali ona ve, da ti veš, da si ji všeč. Želiš ji nekako sporočiti, da veš, da si ji všeč. Druga možnost je, da želiš punci sporočiti, da je ona všeč tebi, pa ne veš kako.
Predvidevam, da v kolikor želiš punci sporočiti, da veš, da si ji všeč, tudi sam zanjo gojiš določena čustva in jo želiš s tem pripraviti do tega, da ti jih sama prizna. Spodbujam te, da poskušaš jasno izraziti svoja čustva, namesto da se osredotočaš na njena. Dekle lahko namreč na tvoje poizvedovanje odreagira obrambno, saj se morda boji, da bi izpadla šibka ali pa da bi jo zavrnil. V tem primeru ne boš prišel do odziva, ki si ga želiš, punca pa bo morda zanikala, da je komu priznalo, da si ji všeč.
Punci najlažje sporočiš, da se zanimaš zanjo tako, da zanjo odkrito izkažeš interes. To lahko storiš tako, da ji neposredno poveš, da ti je všeč. Če se odločiš za to, da dekletu zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če ji tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njen prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, dekletu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in ji na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedel pri čem si.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposreden in jo samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Na ta način jo boš lahko bolje spoznal in posredno sporočil, da se zanimaš zanjo.
Upam, da sem s tem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije