Kaj naj naredim ko sem že pred enim letom povedal punci da mi je všeč(sošolka je), in je rekla da jaz nisem ušeč njej ampak jo zdej večkrat vidim kako me gleda ko pa to opazim se hitro obrne stran?
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo Nejc!
Najprej bravo za pogum, da si punci kar direktno povedal, da ti je všeč - velikokrat si tega ne upamo in potem ne vemo, kaj si druga oseba misli, kar nam lahko povzroči kar veliko stresa in neprespanih noči :)
Lahko pa v tvojem primeru ta način uporabiš še enkrat. Torej jo lahko zopet direktno vprašaš po tem, kar si opazil.
Seveda se prej prepričaj, da res gleda tebe in ne kaj drugega. Mogoče to njeno spogledavanje ne pomeni nič, mogoče pa se je v enem letu kaj spremenilo in zdaj nate gleda drugače. Tega pa ne moreva vedeti niti ti niti jaz - edini način je, da se pozanimaš pri njej sam.
Lepo bodi in srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije
kr
kr_en
ja, Nejc, pa ne jo spet uprašat, če se ji zdej ušeč, se bo (spet) ustrašla... mal se neumnga nared, pa jo kam povab...
Ne
Nejc
A lažj je rečt kot nardit kr sm rabu tko 2 mesca da sm ji sploh povedu kr prvo sem probau se bolj spoprijateljiti z njo npr. njena najbolša prjatlca je tid moja dobra prjatlca (kasnej sm ugotovu ko mi jw povedala da je ona vame) in sm jo uprašu za njno fonsko in mi jo je dala in sm ji napisu kokr da pišem prjatlu (kao da sem zamešu fonsko) in tako sva se spoprijateljila si pisala dobro jutro lahko noč kjw sva kaj počneva itd. nakoncu pa sem ji povedal in me je zavrnila takrt pa se je celo prijatelstvo porušlo. Morm priznt zavrnitev me še zdej kr boli (kr sm še zmer v njo).
In še neki kako naj prisilim možgane da mi pošljejo adrenalin po žilah ker ga res rabim dobim pa ga samo z početjem nevarnih stvaro in se res nočem poškodvati?
Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Zdravo Nejc!
Ja res je lažje reči kot pa dejansko potem tudi nekaj storiti. Dobro je, da si se prej z njo želel spoprijateljiti - nič ni narobe, da si si za to, da ji poveš, vzel čas. Žal mi je, da se je zaradi tvoje izpovedi prijateljstvo porušilo, je pa res, da je to kar precej pogosto... ko vemo, da smo nekomu všeč, on/ona pa nam ni, se bomo začeli obnašati malo drugače, mogoče celo izogibati stiku, da ne dajemo napačnih idej ali lažnega upanja.
Glede adrenalina pa bi te prosil za malo več informacij - zakaj ga rabiš, se to povezuje s to situacijo s punco? In povej mi še prosim, kakšne nevarne stvari počneš, da prideš do tega adrenalina?
Oglasi se še in lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije
kr
kr_en
pa sej ti pravim, da sedaj u drugo ne rabš neki parlamenterat, oba vesta za kva se gre... povab jo na hot chocolate, pa če bo odg. NE... pol pa jbg, bo pač ostal pr pogledih
Ne
Nejc
1.
Hvala za hiter odgovor.
2.
Ne adrenalin ni povezan z njo. Adrenalin pa ponavad dobim s pokanjem petard 1kg+ (cobra20 ultra titanium) in ker ga dobim ko počim in ko bežimo pred policijo s prjatli. Ker pa se res nočem ubit s tem pa rabm vedt kok drug način da dobim adrenalin (ne morm se z nobenim tko pogovorit).
3.
Sej vem da bi jo lahk povabu ampak sem po tist zavrnitvi mal zgubu jajca. In živim v soseski kjer me v radiu 500m usi poznajo. In še če bi jo povabu bi takoj vedla da sm u njo ker je ene dvakrat u šoli me tud že zafrkavala s tem sej mi je ratal da sm druge prepricu da nism u njo ker me tko cela šola pozna in mam kr neki prjatlou k me podpirajo.
4.
Sam če mi lahk napišete še kak način da preverm če je vame. Če pa ni vame pa bom že drugo našu.
Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Hej!
Petard se seveda izogibaj, tudi aktivnostim, zaradi katerih bi te lovila policija. Najboljši način, ki je hkrati tudi varen in zdrav, so športne aktivnosti - npr. plezanje, gorsko kolesarjenje, pa potem aktivnosti kot so laser-tag, paintball. V omejenih in zdravih količinah (ne preveč!) imajo določene pozitivne učinke tudi kakšne video igre.
Glede punce vidim, da ti je svetovalo že nekaj drugih svetovalcev, da si že tudi postavil podobna vprašanja. Da boš ZARES vedel, je pogovor z njo najboljša opcija - ne glede na to če reče ja ali ne, boš vedel na čem si - a nadaljuješ ali pa lahko energijo usmeriš kam drugam :)
Lepo bodi in srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije
kr
kr_en
eh, če tj zafrkavala u zvezi stem, pol pozab... pejt dalje...
Ne
Nejc
Živjo,
hvala za odgovore.
Se bom potrudil nehat pokat petarde. Pa še ta punca glej ni vame bom že drugo našu.
Pa še to v mojem razredu so tko dve al pa tri punce k mi vs čs govorijo da zgledam k da mam 20 let(u dobrem smislu) in js sm najmlajši u razredu. A me to zafrkavajo al osvajajo al kaj. Pa še ena o njih govori take ful čudne komentarje npr. ko smo šli na šolski tabor smo se neki pogovarjal in ona kr reče večwrja bo verjetn slaba kr ni tebe v njej al pa v šoli pr malci kr so bke jabolka reče ta jabuka so pa slaba kr not ni tvojga k****.
Ja, to je to in upam za čim hitrejši odgovor.
Ne
Nejc
Hvala za odgovore ampak zakaj sw moja nova uprašanja ne pokažejo?
Ali lahko če sem star 13 let si sam plačujem naročnino.
Uredništvo
Pozdravljen Nejc,
tvoje vprašanje je zdaj objavljeno in poslano svetovalcu. V uredništvu pri tem skrbimo, da je vsako vprašanje in vsak odgovor pregledan, zato so objavljeni z malo zamika. Hvala za potrpljenje.
Glede naročnine nisem prepričana, če pravilno razumem . Če misliš na portal To sem jaz, je ta brezplačen, zato tudi pri registraciji ne plačaš ničesar, brez skrbi! V kolikor pa smo narobe razumeli, nam prosim sporoči.
Prijazen pozdrav iz uredništva
Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Zdravo še enkrat!
Obstaja možnost, da si jim všeč, saj pride velikokrat do tega, da ko se to zgodi, želimo nekako pritegniti pozornost te osebe. Obstaja seveda tudi verjetnost, da se samo hecajo s tabo. Vem, da si ne želiš takega odgovora, ampak včasih težko presodimo, kaj si ljudje želijo, saj ne moremo vedeti, kaj se dogaja v njihovih glavah. Sploh pa takole na daljavo ne morem sklepati ničesar - bolje bo, če greš s temi dilemami kar do svetovalne službe na šoli ali pa do razredničarke, saj oni verjetno poznajo tudi te sošolke in bodo bolje presodili, za kaj lahko gre.
Najbolje bo, če preveriš, lahko pa tudi sam sklepaš, na podlagi kakšnih drugih znakov, npr. če te punce iščejo več bližine s tabo :)
Lep pozdrav.
Patrik Senica, mag. psihologije
Ne
Nejc
Hvala za odgovore.
Prvo js mislm naročnino za telefon.
Drgač upam da niso vame kr so ful tečne in razredničarki al pa tko ne morm rečt kr me je sram in še js sm ne preveč pridn in razredničarka me ne mara.
Pa hvala ker ste popravili da se uprašanja zdej pokažejo.