živjo!
zaljubljena sem v enega iz 1 letnika ki je zdaj star 14 let in je prejšnjo leto hodil z mano v isto šolo. Kako mu naj napišek v njega čeprav si vsak dan piševa???
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če sem te prav razumela si se zagledala v fanta, s katerim si v preteklosti hodila v šolo. Želela bi mu nekako sporočiti, da ti je všeč, vendar ne veš kako to storiti.
Najbolj preprost in hkrati tudi najtežji način, da izkažeš interes za svojo simpatijo je, da ji neposredno poveš, da ti je všeč. Če se odločiš za to, da mu zaupaš svoje občutke, je dobro, da to storiš brez posrednikov. Hitro lahko pride do nesporazumov, če mu tvoje sporočilo prenese kdo drug (npr. tvoj ali njegov prijatelj). Lahko te bo posrednik narobe razumel in prenesel drugačno sporočilo, fantu pa bo lahko nerodno odgovarjati temu posredniku namesto tebi. Splača se, da zbereš pogum in mu na samem poveš, da ti je všeč. Tako boš najbolje vedela pri čem si.
Omenila si, da se s fantom vsakodnevno pogovarjaš preko spletnih omrežij. Morda je to priložnost, da mu izpoveš čustva, če bi ti v živo morda bilo pretežko. Fant bo imel več časa za odgovor, tako da bo lahko o svojem odgovoru lahko dobro razmislil.
Seveda je možnost tudi, da nisi tako neposredna in ga samo povabiš ven, na kakšen sok ali sladoled. Če bo za to, je to morda znak, da mu je v tvoji družbi prijetno, prav tako ga boš na ta način lahko bolje spoznala. Lahko pa se odločiš tudi, da boš počakala. Tudi to je dobra odločitev, vendar pa se moraš sprijazniti s tem, da morda ne boš izvedela ali si mu kdaj bila všeč ali ne.
Držim pesti, da se situacija odvije na način, ki si ga želiš in ki bo hkrati najboljši zate.
Lepo bodi.
Ana Lampret, mag. psihologije
• M1
M123
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.