Pozdravljeni. Že kakšno leto mi je en sošolec všeč. Žal pa mu nisem nič več kot prijateljica. Sem odličnjakinja in zaradi odličnih ocen sem imenovana "piflarka", ta sošolec me zaradi tega ne opazi. In pred kratkim je bil zaljubljen v punco iz A razreda zdaj pa je zaljubljen v mojo dobro prijateljico. Dobesedno sva si v laseh zaradi nekega tekmovanja iz matematike. In vedno se primerjava pri testih in vsem povezanim z ocenami pri matematiki. Ima najboljšega prijatelja s katerim me vsi zejbavajo, vključno z njim. Vsi mislijo da sem v njegovega bestiča, a že dolgo skrivam ljubezen do mojega sošolca
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zaupala si nam, da ti je všeč sošolec, za katerega meniš, da te vidi zgolj kot prijateljico, še posebej zato, ker se te je prijel vzdevek »piflarka«. Praviš, da je zaljubljen v tvojo najboljšo prijateljico.
Zapisala si, da te ne opazi, vendar si hkrati omenila tudi, da imata precej napet odnos. Spor je prisoten zaradi tekmovanja iz matematike, svoje dosežke nenehno medsebojno primerjata, med drugimi, se pa tudi on norčuje, da si zaljubljena v njegovega prijatelja. Glede na zapisano se mi zdi, da te vseeno opazi. Glede na to, da se s tabo primerja, pa so mu tvoja dejanja in dosežki na nek način vseeno pomembni.
Praviš tudi, da vsi mislijo, da si zaljubljena v njegovega prijatelja, ti pa pri tem skrivaš, da si pravzaprav zaljubljena v tega fanta. Verjamem, da se je težko izkopati iz tega začaranega kroga, zato me veseli, da si se obrnila na nas. Zanima te, kaj lahko storiš, da bi se s tem fantom zbližala. Vsekakor je dobro, da na nek način pokažeš, da ti je všeč. Le tako lahko storiš korak v željeno smer. Seveda ti tega ni potrebno povedati direktno, saj bi ti bilo to verjetno tudi precej težko. Lahko se mu poskušaš približati na bolj premišljen način. Svetujem ti, da ga kdaj pohvališ. Lahko mu poveš, da ti je všeč njegova frizura, kako je oblečen ali kaj podobnega. Namesto tega, da z njim tekmuješ, lahko v taki situaciji pohvališ njegove dosežke.
Žal ne vem, koliko se sicer pogovarjata, pa vendar ga lahko povprašaš o tem, kako je preživel dan ali pa se z njim pogovarjaš o stvareh, ki so mu všeč. Ljudje radi z drugimi delimo svoje izkušnje in doživljanja. Če nam nekdo prisluhne in se iskreno zanima za to, kar povemo, pa nam to daje občutek sprejetosti in topline. Prosiš ga lahko tudi za pomoč. Ljudje se načeloma počutimo dobro, ko lahko pomagamo drugim, kar lahko prispeva k temu, da se zbližata. V kolikor boš z njim govorila, pri tem pokaži iskren nasmeh in ga glej v oči. Lahko si pa seveda bolj neposredna in ga povabiš na sprehod ali kako druženje. Lahko mu seveda napišeš tudi pismo ali ga kontaktiraš preko spletnih socialnih omrežij.
To so zgolj nekateri namigi, ki ti bodo morda pomagali pri tem, da se približaš oziroma se zbližaš s tem fantom. PA VENDAR! Nikakor se ne spreminjaj zato, da bi bila všeč drugim. Verjetno si želiš, da bi te drugi sprejeli takšno, kakršna si in hkrati, da bi bila všeč fantu ravno takšna, kot v resnici si. Zato! Bodi iskrena in zaupaj vase.
Če imaš še kako vprašanje, sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije