Pozdravljeni,
Sem zala stara sem 13 let in v šoli sem spoznala enga fanta
Neupam mu povedati da sem v njega v šoli ga pogledam sicer me pogleda nazaj ampak potem naredi čuden pogled nevem kako pristopiti do njega ker me je sram
Ali bo mi lahko povedali kakšno mnenje?
Lp, Zala
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Draga Zala!
Načinov, kako svoji simpatiji povedati, da ti je všeč, je več. Eden izmed njih je ta, da fantu poveš, da ti je všeč, kar pa je včasih težko, saj nam je pogosto nerodno. Tudi ti praviš, da te je sram. Tako lahko poskušaš na druge načine. Fantu lahko napišeš ljubezensko pisemce ali krajše sporočilce, kjer mu namigneš, da ti je všeč. Lahko mu pustiš kakšno lepo presenečenje, pri čemer naj ve, da je le-to od tebe. Tako ga boš lahko razveselila in mu dala vedeti, da misliš nanj. Lahko mu napišeš kakšen lep verz, ki bo nakazoval na to, da ti je všeč. Če pa zbereš dovolj poguma, lahko simpatijo povabiš na sprehod, v kino ali na tortico.
Lepo se imej!
Lea Kopač, mag. psihologije
• An
Anita
Pozdravljeni
Kmalu ima moj fant rojstni dan z njim nosma dolgo vkup in za svoj rd je na morju zato me zanima kaj mu Nej pošlem oz napišem za rojstni dan... star bo 14
• Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Anita!
Zanima te, kaj naj pokloniš fantu za rojstni dan, s katerim še nista dolgo v razmerju, v času rojstnega dneva pa je na morju.
Pri sporočilu bi ti predlagala, da izhajaš iz sebe – kaj mu želiš sporočiti? Lahko mu napišeš nekoliko daljše pismo, ki ga lahko pošlješ ali preko sms sporočila ali morda celo v fizični obliki (če imaš slučajno naslov in je to torej izvedljivo). Pri samem darilu pa je seveda najbolje, da izhajaš iz njegovih zanimanj, želja itd. Lahko ga narediš tudi sama in bo tako imelo še nekoliko večjo emocionalno vrednost (npr. album s spomini, zapestnica..). Samo darilo mu lahko pošlješ ali pa mu ga izročiš osebno, ko se vrne domov.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)
• Tr
Trijana
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.
• Ni
Nita
Pozdravlieni,
V soli je Eden fan ki mi je zelo usec vsakic sepogledava umes odmora in vsakic ga gledam ko jemo malici. Vsakic ko ga za gledam me v trebuhu pozgecka. Mislim da sem v tega fanta a se sama ne vem vem pa da on ni vame. Ali mi lahko prosim pomagate.
• Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Nita!
Praviš, da imaš občutek, da ti je nekdo v šoli všeč, zdi pa se ti, da on teh občutkov nima.
Glede na to, da občutiš »metuljčke v trebuhu«, je to že eden izmed znakov, ki kaže na to, da ti je res všeč. Če poleg tega tudi veliko misliš nanj, je lahko to še eden izmed znakov. Glede na napisano sklepam, da še nista ravno navezala stikov? Morda bi bil to lahko eden izmed naslednjih korakov? To je lahko v živo ali pa tudi npr. preko socialnih omrežij. Pogovor lahko začneš zelo splošno, torej povprašaš o njegovem počutju, morda o njegovih načrtih za poletne počitnice itd. Če veš, da imata kakšen skupni hobi ali zanimanje, lahko pogovor načneš tudi o tem. Verjamem, da je težko narediti prvi korak, vendar mislim, da je vredno vsaj poskusiti. Tako boš glede na njegove odzive lahko tudi malo bolj predvidevala ali si morda tudi ti všeč njemu. Če nisi prepričana, da bi želela takoj navezati stik, lahko morda povprašaš nekoga za pomoč (kakšen skupni prijatelj ali prijateljica). Tako ga lahko namesto tebe povpraša o tem, kaj si misli o tebi in boš glede na odgovor morda lažje sprejela odločitev kako naprej.
Upam, da ti bo moj odgovor vsaj nekoliko v pomoč.
Vso srečo in lepo bodi,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)