zivjo stara sem 17 in me fant zavraca ze 2 leti nevem kaj naj naredim pogosto me zali in me zavraca ampak jaz vrjamem v to da kdor caka tudi docaka takoda nikoli nemislim obupati nad tem me je ze parkrat blokirau na socijalnih omrezjih ampak sem z osmehom na obrazu mu pisala preko mojih drugih profilo ki sem jih naredila ravno zanj .veckrat mi je rekeu da se mu ne preplitujem ker ma punco ampak me to ne bo zaustavilo pri tem .nikoli ne obupaj  tako da ve imate kaksen nasvet bi bila vec kot vesela lep dan ampk moj dan nebo lep dokler ga ne osvojim.
• ni
ni frke
Zdravo mogoče se zdi da sem premlada da bi dajala tebi nasvete a moja sošolka ima isti problem.Najbolje se MENI zdi da sprejmes in si najdeš novega tipa.
• Iz
Izgubljeni fant
Pozdravljena!
Povedal bi ti da sem vesel in ponosen nate da se tako trudiš za fanta in imaš res intenzivne emocije in čustva do njega vidm da ti res nekaj pomeni. No jaz sem tudi star 17 let in imam tudi nek tak mal podoben problem samo da je problem v tem da mene pa nobena me ne želi imeti. Vedno me pač punce žalijo in me tudi tepejo pa ne za joke ampak z vso silo. S tem sem ti želel povedati da se obadva boriva za nekaj kar je malo verjetnosti da nam uspe. Jaz ti želim iskreno srečo s fantom upam da ti ga uspe dobiti probi priti v živo do njega in mu to povedati. Upam da ti rata izkusiti ljubezen in če jo jo prosim izkusi še zame in mi povej kaka je ta ljubezen ker me zelo zanima ker glede v kaki situaciji sem jaz zgleda kot da nemorem dobit punce ali pa je še dolgo nebom dobil.
Sori če preveč osebi govorim. Želim  ti srečo in lep večer.
Lp, izgubljeni fant
• Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
zdi se, da fantu jasno izkazuješ, da ti je všeč. Verjamem, da je zavrnitev boleča in da si nihče ne želi biti zavrnjen od osebe, s katero si želi biti. To lahko v nas vzbudi neprijetna čustva, ob tem pa si nekaj v nas še vedno želi, da bi se vseeno izšlo.
Če prav razumem, ti je fant že povedal, da ne želi biti s teboj in da je trenutno v zvezi z drugo osebo. Praviš, da ti je direktno povedal, kaj si želi in česa ne, ter da te žali. Na tem mestu se lahko vprašaš, kakšen odnos si želiš ti in če je to nekaj, kar sprejemaš od druge osebe. Prav tako spoštuj njegove meje. Verjamem, da bi si želela, da bi bilo drugače, vendar gre za njegove želje in čustva - za odnos pa sta potrebni dve osebi, ki si ga zares želita, sta nanj pripravljena ter vanj vlagata trud, energijo in čas.
Vztrajanje in stalno ohranjanje, iskanje kontakta z njim (v živo in/ali prek socialnih omrežij) se zdi boleče. Kako to doživljaš ti? Vprašaj se, zakaj še vztrajaš pri njem in kaj bo to vztrajanje prineslo? Ali si želiš biti z nekom, ki si ne želi biti s teboj?
Svojo pozornost in energijo poskusi usmeriti na aktivnosti, ki jih rada počneš in na osebe, s katerimi rada preživljaš čas. Dneve si tako obarvaj z vsem, kar ti je drago, čas pa poskusi nameniti tudi sebi.
Lepo te pozdravljam,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)