Torej meni je en fant res vsec in rada bi ga boljse spoznala, ker v bistvu imam ga dodanega na snapu in instagramu in dosti krat se kaj pogovarjava ampak nikoli nezvem kaj vec o njemu in nevem mogoce bi probala najprej z prijateljskimi odnosi in potem bi vidla kak bi slo dalje ampak fora je da nevem kak se vsega tega lotit. V zivo sva se videla le parkrat in se nisma nic pogovarjala, res mi je ful vsec ze nekaj casa in nekaj morem nardit glede tega pa nevem kaj, sicer pa je starejsi 2leti od mene in nevem ce bi zelel sploh kaj met z mano. Drugace tak ko mi zgoeda daje mesane signale nevem prosim pomagajte.
Te
Tetka
Ojla
Moje osebno mnenje je da je najbolje da sta prvo samo prijatelja in se iz tega razvija počasi v nekaj več. Saj ga bos tako polje spoznala. S hitenjem v hitro zvezo bi raje pocakala saj je najbolje da cloveka prvo dobro spoznas. Potem tudi vidis ali sta si v pogledu na svet in karakterno vredu kot nekaj vec.
Pogovori v zivo znajo vsacih biti kar malce straslivi saj imas cloveka pred sabo. Jaz bi ti priporocala, da si na zacetku pises z njim na druzabnih omrezjih. Mu postavljas odprta vprasanja ( vprasanja s katerimi ti ne bo odgovoril le z da ali ne), lahko se z njim pogovarjas o skupnih ciljih, interesih ki vaju veselijo, o smesnih dogodkih, ga prosis za pomoc... Torej cim bolj preprosta in sproscena sporocila. Ce bos videla da tudi on tebi namenja vsaj kancek pozornosti kot ti njemu ga povebi ce gresta ven.
Omenila si tudi da sta se v zivo videla vendar pogovor ni stekel. Lepo ga pozdravi se mu nasmej. Vprasaj ga kako je, lahko ga vprašaš kaj je pocel cez vikend in se potem iz tega razvije neka tema. Ce vidis da pogovor med vama ne in ne stece in vidis da ti ne stavi neke pozornosti. Pusti situacijo nekaj casa pri miri in bos videla kasneje kako se bo izteklo...
Co
Coolgirl123
hejjj
kako si meni se isto dogaja . priporočam pa ti tole tudi najprej tako kot je tudi rekla (tetka) najprej je njaboljš biti prvo prijtelj . ne jst sm v galsbeni ki sem spoznala fanta inn je zelo prijazen apmak bi rekla prej da je on vame ker se mi skus nasmeha in pozdravi jaz pa nazaj.lahko ga tudi ogovoriš narpiemr kako je.kako mu gre v šoli malo g alahko ogovoriš in samo to ne spreminjaj se za fanta .ostani takšna kot si . upam da sem ti kej pomagala
lp coolgirl
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumem, da se počutiš malo izgubljeno, kako pristopiti do tega starejšega fanta, ki ti je zelo všeč. Čisto vsi se počutimo nesigurne, ko imamo simpatijo, pa ne vemo, ali nam ta vrača naklonjenost. Rada bi ti zagotovila, da je to normalno. Ni nekega recepta, kako navezati kontakt. Sama si rekla, da bi najprej poskusila s prijateljskim odnosom, potem pa boš videla, kako se bo odvilo. Menim, da je to dobra strategija iz dveh razlogov. Prvi je ta, ki sta ga že omenili tetka in coolgirl. Fant je pritegnil tvojo pozornost in rada bi ga bolje spoznala. Verjetno pa ga moraš še malo »potipati« ali bi ti ustrezal tudi za romantično zvezo. Drugi razlog je to, da ti bo verjetno malo manj stresno, če z njim poskusiš najprej vzpostaviti prijateljstvo. Manj bi se izpostavila, pa tudi sama bi se lahko sproti odločala ali želiš še narediti korak naprej ali ne. Zdi se mi pomembno tudi to, da se zavedaš, da ni vse na tebi. Ti lahko izkažeš interes, da ga bolje spoznaš in da se družita. Verjetno pa si želiš, da bi tudi on naredil kdaj prvi korak, se potrudil, da vzdržujeta stik, izkazal zanimanje, da skupaj preživita čas,…
Omenjaš, da ti daje mešane signale. Ne vem, kako točno to izgleda, si pa predstavljam, da si po tem zmedena. Kar lahko narediš je, da izkažeš interes, hkrati pa opazuješ ali ti on ta interes vrača. Če ti ga, bo že našel način, da ti da to vedeti. Če pa ne, pa je boljše, da se premakneš naprej. Vem, da je to lahko težko, vendar čez čas tudi takšne simpatije minejo in zaslužiš si nekoga, ki ti vrača naklonjenost.
Upam, da sem ti z odgovorom lahko kako pomagala. Želim ti, da se ta vozel razveže in da boš kmalu vedela, pri čem si in kaj lahko pričakuješ. Uživaj na počitnicah :).
Maruša Grešak, mag. psihologije
Ve
Vesniii
Hej men je pa en fant zlo všeč ampak sem jaz sramežljiva in si nisem upala stopiti do njega ampak sem ga dodala na snepu in ve gdo sem .problem je da samo js njemu pišem on pa odgovori in ne vpraša nič nazaj.pa nevem kaj naj zdej ker če bo šlo tko nebo nč.pomagite prosim
Uredništvo
Maruša Grešak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Vesniii,
Če te prav razumem, ti je zelo všeč en fant, s katerim si tudi vzpostavila kontakt. Čestitam ti za pogum! Predstavljam si, da ni bilo enostavno narediti prvega koraka. Pomembno je, da je tudi puncam dovoljeno, da prve pišejo, prosijo za telefonsko, dodajo svojo simpatijo na snapchatu,... :). Sedaj pa k problemu. Večino časa si ti tista, ki izkazuje interes. Prva pišeš in si tudi edina, ki postavlja vprašanja. Trudiš se, da bi ga bolje spoznala, da bi se vajin odnos začel razvijati. Praviš pa, da iz njegove strani ne čutiš enakega zanimanja. To sklepaš iz tega, da ti on ne postavlja vprašanj in da ne izrazi interesa tako, da bi ti na primer prvi pisal. Predstavljam si, da mora biti to zate težko.
Kaj torej storiti takrat, ko se trudimo za vzpostavljanje odnosa, pa se nam zdi, da druga oseba ni čisto pri stvari? Hja, to je zakomplicirano vprašanje in zagotovo rešitev ni enostavna. Prav tako pogosto rešitev ni takšna, da bi nam bila všeč. Stvar z odnosi je namreč ta, da odnos lahko obstaja samo takrat, ko sta vanj vpeti (vsaj) dve osebi. Mi lahko naredimo svoj del - izkažemo interes, se potrudimo, poslušamo, komuniciramo in počnemo vse druge stvari, ki padejo v kategorijo skrbi za medosebne odnose. Kaj bo naredila druga oseba, pa ni pod našim vplivom. Ali bo sodelovala ali ne je njena odločitev. To je seveda lahko včasih boleče, še posebej, ko ugotovimo, da je morda zanimanje bolj enostransko. Vendar moramo vseeno upoštevati odločitev druge osebe. Hkrati je upoštevanje tega pomembno tudi zato, da zavarujemo sami sebe. Delati na odnosu, ki se zdi precej enostranski, je namreč naporno in boleče.
Težko ti podam konkretni nasvet, kaj točno narediti v primeru tega fanta. Bi te pa rada usmerila v to, da vlagaš energijo v tiste odnose, ki tudi tebe napolnijo in ti nekaj vrnejo. Občutek imam, da temu ni tako v tem primeru.
Držim pesti, da se situacija kmalu razreši in ti želim brezskrbne in zabavne počitnice :)!
Maruša Grešak, mag. psihologije