Zdravo,
Imam težavo z prenajedanjem in ker se samo slabša bi si želela poiskati pomočz ampak nevem kako naj staršem to povem. Ne upam si jim sploh zaupati da imam težave, kaj šele da bi rada šla k psihiatru. Imate kakšno idejo?
Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala, da si nam zaupala svojo težavo in se obrnila na našo svetovalnico.
Če prav razumem, imaš težavo s prenajedanjem, pri kateri rabiš podporo staršev in strokovno pomoč. Pri tem pa te je strah o tem spregovoriti s starši in prositi za pomoč oz. ne veš, kako to povedati staršem.
Verjamem, da si trenutno v precejšnji stiski. To da si sama prepoznala težavo in da potrebuješ pomoč, je eno zelo velik in pomemben korak. Vem, da ni lahko spregovoriti o svojih težavah. Ampak skoraj vsak od nas se v življenju znajde s težavo, pri kateri rabi pomoč drugih oseb. In poiskati pomoč ni nič slabega, ampak izkazuje tvojo moč in pogum. Lahko, da bo staršem na začetku tudi težko, ampak verjamem, da želijo za tebe le najboljše in da boste skupaj zmogli poiskati pomoč ter se soočiti s tvojo težavo. O tem, kako se s starši pogovarjati o težavi, so nasveti zapisani v tem članku: https://www.tosemjaz.net/razisci/druzina-prijatelji-in-vrstniki/mami-oci-imam-problem-se-lahko-pogovorimo/. Upam, da ti bo v pomoč.
Če potrebuješ še kakšen nasvet, se prosim ponovno oglasi in z veseljem ti bomo odgovorili. Pogumna si in verjamem vate, da boš zmogla povedati staršem ter se uspešno soočiti s težavo, ki jo imaš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije