Sem srednji spol (non-baniry) in s mojim odkrivanjem tega sem se odločila da mi bi bilo bolj všeč ime kei (saj ni niti moško ali žensko) a me je strah je strah reči staršem da si hočem zamenjati ime ki ga jež hočem in bilo bi čudno (za njih) če bi me morale prijateljice klicati po čisto novem imenu poleg tega so ljudje v Sloveniji večinoma homophobiki in transphobiki in tudi če niso jih večino pozna samo dve spola kar naredi to še težje da se lahko odprto odprem. Lepo vas prosim za vaš nasvet Hvala
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
pri razkritju bližnjim se mi zdi najbolj pomembno, da se razkriješ takrat, ko se na to čutiš pripravljena_ega. Najprej lahko začneš z dobro prijateljico oz. prijateljem, ki ji_mu zaupaš. Pri razkrivanju družini pa lahko začneš z odraslo osebo, za katero misliš, da je najbolj podporna - to je lahko mama, oče, teta ali kakšna druga odrasla oseba, ki ti je blizu. Na razkritje se lahko tudi pripraviš. Lahko razmisliš o prostoru, kjer bi se ti bilo najlažje razkriti, izbrati stavke s katerimi bi se rad_a izrazil_a in podobno. Več si lahko prebereš tudi v prispevku, ki smo ga na Legebitri napisali za osebe, ki se sprašujejo podobne stvari kot ti - tukaj. Upam, da ti bo to v pomoč :)
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra