Živjo zanima me kako naj pomagam svojemu pogledu na sebe / kako naj si bom bolj všeč?
Nekatere stvari na sebi mi res niso vsec ampak na njih nimam niti malo vpliva. Kako naj si s tem pomagam oz. Na sebe gledam isto kakor včasih. Strah me je kako bom na sebe gledala v sledecih letih ko bo moja nevsecnost se hujša.
Hvala
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga L,
hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoja razmišljanja. Razumem, da se soočaš z izzivi glede svojega pogleda nase in da te skrbi, da ti bo v prihodnje še težje. Praviš, da bi si želela nase gledati isto kot včasih. Kaj se je zgodilo, da se je tvoj pogled nase spremenil? Glede na to, koliko si stara, si predstavljam, da se je tvoje telo morda pričelo spreminjati in ti je te spremembe težko sprejeti. Imam prav? Rada bi, da veš, da nisi edina oseba, ki se tako počuti. Veliko ljudi kakšne dele sebe težje sprejme, še posebej velik izziv pa je to v obdobju odraščanja, ko se je treba privajati na različne (telesne) spremembe.
Praviš, da te na sebi motijo stvari, na katere nimaš vpliva. Ko nečesa ne moremo spremeniti, nam ne preostane drugega, kot da to sprejmemo. Pomembno pa je, da se ne osredotočaš le na to, ampak prepoznaš tudi tisto, kar ti pa je všeč – tukaj ne mislim le zunanjega videza, ampak tudi tvoje pozitivne lastnosti in talente. V primeru, da jih sama težko prepoznaš, ti svetujem, da se pogovoriš s prijatelji, starši ali s kom drugim, ki ti je blizu in ti lahko pomaga prepoznati tvoja močna področja. Hkrati pa se izogibaj temu, da bi se primerjala z drugimi, še posebej z ideali v medijih ali na socialnih omrežjih, ki običajno prikazujejo ljudi v najlepši luči, čeprav v resnici nihče ni popoln. Vabim te, da prebereš tudi prispevek Spoštujem se in se sprejemam in morda dobiš še kakšno dodatno idejo, kaj lahko narediš zase.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč in da se boš postopoma lahko vedno bolj sprejemala. Vesela bom, če se še oglasiš in poveš, kako si.
Lepo se imej in bodi prijazna do sebe,
Maruša Naglič, univ. dipl. psihologinja