Dan stara sem 13 in me zanima, kako naj osvajam fanta brez da mu kaj rečem, kako naj mu postanem všeč ali še bolj všeč, če sem mu že  všeč(mala verjetnost). Od mene je starejši 2 meseca, ampak ne vem kako naj mu postanem všeč. Vidiva se enkrat tedensko, nikoli se nič ne pogovarjava.
Prosim za nasvete kako ga brez besed malo pritegniti. ????
• Li
Lilium222
Zdravo! :)
Joj, si še mlada, jaz ti iskreno priporočam, da dobro razmisli kaj boš naredila in kakšne bodo posledice tega (+ali-). Drugače pa mogoče, če imaš kakšnega skupnega prijatelja s tvojo simpatijo, ga vprašaj naprimer kaj mu je všeč pri puncah, nasplošne stvari Še boljše pa bi bilo, da bi ti pristopila do njega in ga tako mu dala vedet, da se zanima za njega. (evo že nek prvi green flag) Pogovor lahko začneš npr. s temami, kako ti gre v šoli, kaj rad delaš v prostem času, če kaj trenira... Ga sprašuješ različne stvari, in pogovor steče tako kot bi moral. Ne priporočam ti, da delaš nekakšne "otročje" zmenkarije ali igrice, kako ga osvojiti, ker ti ne bo uspelo oziroma se nekaj pretvarjaš da si, kar v resnici nisi. Bodi to kar si in se ne spreminjaj po drugih mnenjih in stališčih. Imej se rada in tudi, če te simpatija/nekdo zavrne punca glavo gor! Veš koliko priložnosti še boš imela v življenju (BERI: OGROMNO!!!) amapak te čisto razumem in vem kakšna je ta ljubezen pri 13, ne hiti s kakšnimi "bolj starejšimi" stvarmi, ker vse pride ob svojem času.
Srečno! <3
xoxoLilium
• Za
Zaljubljenost
Bipo je takope js sem bila v njega potem mi je zacel pisat in nekega dne mi je zacel pisat
Ljubim te
Vsec si mi pa take no ja pol sma bila sk no in potem je rekel en od njega sosolec da ga bo ubil ce bo z mano pa take in potem je bil z eno drugoz mojo sosolko in pol spet z mano no in zdej ga se js kr ljubim ampak js ju nebi spravla narazen ker sem js v njega
Pomagite mi kaj naj naredim
lp
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Sprašuješ, kako naj postaneš všeč tvoji simpatiji, brez da bi mu kaj rekla. Glede na to, da se vidita nekoliko redkeje in da se nič ne pogovarjata, verjamem da si v dilemi kako pristopiti in da ti je neprijetno, ker ne veš kaj bi delovalo.
Na žalost ne obstajajo recepti, ki bi te zagotovo pripeljali do uspeha na tem področju. Vprašanje, kako mu naj postaneš všeč je pravzaprav zelo kompleksno - ker smo si ljudje v osnovi zelo različni in je za nekoga privlačno nekaj, za drugega pa morda nekaj povsem drugačnega. Zato je morda bolj pomemben razmislek o tem, katere so tiste tvoje lastnosti, ki jih ceniš in si ponosna nanje. Kaj je tisto, kar te dela drugačno od drugih in lahko s ponosom izpostaviš. Tukaj ne mislim nujno vizualnih lastnosti, temveč tvoje talente, osebnostne značilnosti itd. Kot je omenila tudi Lilium - bodi to, kar si. In bodi ponosna na to. Prav tako pa lahko uporabiš nasvet, ki ti ga je podala Lilium, in sicer glede tvojega pristopa k simpatiji. Verjamem, da se ne zdi najbolj enostavno, da bi mogla biti ravno ti tista, ki narediš prvi korak in začneš pogovor, ampak bi lahko to bilo zelo dobro izhodišče. Razmisli ali se ti to zdi sprejemljivo ali pa morda razmisli, če obstaja kakšen drug način, kjer bi se počutila bolje.
Vzemi si čas in začni postopoma. Lahko ga morda najprej samo pozdraviš, se mu nasmehneš in ko boš pripravljena, ga poskušaš tudi ogovoriti. Pomembno je, da izhajaš iz sebe in narediš to, kar se ti zdi najbolj sprejemljivo.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije