Hej, prvič spoznala sem fanta pri katerem mi je všeč karakter. Uredu se razumeva, imava tudi skupne prijatelje. Vem da se zdi otročje ampak menda je omenil da sem mu smash, vendar ni prepričan, če želi kaj z mano. Res je da bi se mogla bolj spoznati, a se ga bojim vprašat za vn. Kaj naj storim je edina opcija da ga vprašam?
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Veseli me, da si spoznala fanta, pri katerem ti je všeč njegov karakter. Če pravi, da si mu privlačna, vendar ni prepričan, ali si želi kaj resnega s tabo, ti svetujem, da ne hitiš. Razlogi za njegovo neodločnost so lahko različni (morda te še ne pozna dovolj dobro, trenutno ne išče zveze ali kaj drugega), vendar to pravzaprav ni bistveno. Pomembno je, da spoštuješ njegovo mnenje. Seveda ga lahko povabiš ven, da se bolje spoznata, vendar bi ti svetovala, da ne čakaš nanj, če bo zatem še vedno neodločen. Tvoj čas je dragocen, zato ga poleg druženja s tem fantom lahko nameniš tudi spoznavanju novih ljudi. Morda boš našla nekoga, ki mu boš všeč in bo prepričan, da želi biti s tabo.
Če boš imela še kakršnokoli vprašanje, kar napiši in bom z veseljem odgovorila.
Želim ti veliko sreče in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)