Stara sem 13 let režem se pa že približno kakšno leto, in sicer zaradi problemov med družino kar me je zelo spravilo v depresijo ter da bi se ubila.Zame je samopoškodovanje najlažja rešitev in je prišlo že do tega da to delam več krat na dan.Ne morem si pomagati počutim se kot da bi telo hotelo da to naredim.Isto je bilo pri samomoru.Prvič ko sem se hotela ubiti sem se od sile mogla zakleniti v kopalnico saj me je kar vleklo do samomora.Zdaj uporabljam rezanje kot rešitev da se ne ubijem in se mi zdi kot da si sploh ne morem pomagati.Ko se mi rane na roki zacelijo imam občutek kot da hočem videt sveže rane in hočem da me boli.Nevem kaj naj naredim.
Sr
Srcek
Ojj razumem tvoje težave saj sm js v isti situaciji. Najprej vej da nisi nikoli sama če rabiš pogovor ali pa karkoli tuki sm zate. Tesko je nehat in bo trajalo preden lahko dejansko nehas, neki ki lahko pomaga je maybe to da imaš elastiko na roki in ko bos imela potrebo da se režeš sam naredi en flik z elastiko, ali pa daj si fuuuul glasno glasbo na slušalke in probaj se distractat. Hočem da veš da enkrat bo še končalo Use in bos kocno lahko svobodna in srečna, vem da je tesko sam imej upanje. Če bi se rada pogovorila napisi lahko te dodam na insta pa se lahko pogovoriva
Matejka <3
78
789
Ja, res nisi sama.
Tut js se rezem, ampak sm se 1 teden nazaj odlocla, da bom nehala in zaenkrar mi kr gre. Drgac te tezave k si jih opisala so resne in res rabis NUJNO pomoc. Jaz sem bla v podobni situaciji in sem pisala osebni zdravnici in mi je dala nujno napotnico za psihiatra in so me na eioap hospitalizirali.
Res ti zelim vse dobro in ves, da nisi sama. ♡
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Draga deklica,
praviš, da si se pričela rezati že pred kakšnim letom zaradi problemov v družini, da si zaradi tega tudi razmišljala o samomoru. Če sem te prav razumela, bi rada prenehala s samopoškodovanjem, ki pa ti hkrati pomaga premagovati željo po samomoru. Iščeš izhod iz tega začaranega kroga in ne veš kaj storiti.
Predvsem ti priporočam, da se o svojih stiski pogovoriš z nekom, ki mu zaupaš. Če takšnega človeka med tvojimi sorodniki ni, je pa morda med drugimi odraslimi osebami v tvojem okolju. Morda kdo v šoli? Ali imate v šoli svetovalno delavko? Lahko jo prosiš za pogovor in znala te bo usmeriti, ti prisluhniti. Verjemi, da pogovor pomaga. To, da si nam pisala, dokazuje, da si usmerjena k rešitvam, da iščeš izhod iz stiske, kar se mi zdi vzpodbudno in vredno pohvale.
Če malo pobrskaš po naši spletni strani, najdeš tudi več možnosti, kako človek zmore premagati svojo stisko drugače, na manj uničevalen način. V pomoč je lahko tudi redno ukvarjanjem s kakšno aktivnostjo, npr. s športom, gibanjem v naravi, poslušanjem glasbe, druženje s prijatelji ali kaj podobnega pri čemer sprostiš napetost, preusmeriš misli.
Spomni se, kaj te veseli, katere so tiste aktivnosti, pri katerih se dobro počutiš.
Želim ti vse dobro in pazi nase.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka