zivjo, mene ful zanima ce ima kdo idejo kako naj moji mami povem, da so mi samo punce vsec. pa vem da ni samo obdobje ce vas to zanima, ker vem ze zlo dolg. ne morm pa vec skrivat pred mamo, ker mi res ni kul ker je to pac del mene. bi pa povedala samo mami, saj mislim da oce ne mara gejov. mami sem sicer ze kar ene parkrat omenila, da mi niso vsec fantje na kar je pa le odgovorila, "saj ti se bodo" ampak dobr vem da mi ne bodo. mislim da je mozno, da bi me ona podpirala, ker mi je nekoc razlagala o njenem prijatelju, ki je gej pa ze zlo dolgo nazaj mi je dala za gledat nek film o lezbijskem paru, nevem kaj je zelela s tem povedat haha. ceprav prijateljice mi pravijo, da ona ze sigurno ve da sem lezbika ampak iskreno mislim da bi mi povedala ali pa bi me vprasala glede tega ce bi res vedela. no ja in bi res rada da mi nekdo da idejo kako naj ji to povem ker nevem vec kako naj namigujem. to prekrivanje mi je ze malo neznosno.
hvala <3
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Verjamem, da biti in-the-closet pred starši lahko postaja neznosno. Predvsem je pomembno, da se mami razkriješ takrat, ko si za to pripravljena. V primeru, da se čutiš pripravljeno in si tega želiš, predlagam, da si z mamo iskrena in ji poveš, kaj dejansko čutiš. Lahko ji kar direktno poveš, da so ti všeč punce, lahko pa se na to prej tudi pripraviš in poiščeš stavke, besede, ki so ti v pomoč. Pomisliš lahko tudi na prostor v katerem bi se ti bilo najbolj varno udobno razkriti. Mami lahko napišeš tudi pismo, hkrati pa je dobro, da si zraven, ko ga bo prebrala. Verjetno bo imela kar nekaj vprašanj na katera ji lahko odgovoriš le ti. Starši se na razkritje otroka različno odzivajo in tudi oni potrebujejo nekaj časa, da informacijo sprejmejo. Zato je pomembno razumeti, da je razkritje proces, tako zate kot tudi za tvojo mamo oz. bližnje.
Na temo razkritja smo napisali tudi kratek prispevek: https://www.tosemjaz.net/razisci/spolnost/razkriti-se-ali-ne-razkriti-se-to-je-zdaj-vprasanje/
Morda ti pride prav :)
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra