Zdravo, imam velik problem. Pred letom sem se zapletla z enim fantom starejšim 2 leti. Na kratko on meni sploh ni bil všeč, ampak se nisem želela ozirati na izgled ampak ga spoznati karakterno. Ena frendica ki je iz istega kraja kod on mi je o njemu povedala polno slabega. In rekla da se ga naj pazim in da je bolje da nimam nič z njim saj ima vsak dan drugo in zelo rad pije. Verjela sem ji saj mi ni nikoli lagala ampak sem vseeno želela to preizkusiti sama. Bila sva a Žurki in sem bila zelo pijana zato sva se poljubljala in malo mečkala. Ko sem prišla domov me je prosil naj mu pošljem gole fotografije, bila sem proti. Ampak me je še zmeraj prepričeval, ker sem bila še malo pod vplivom sem to storila, tudi on je storil enako. Obljubila sva si da teh slik ne shraniva. In sva tako storila, hah no vsaj jaz sem. Hotela sem mu že dati priložnost, v tistem pa mi je pokazal svoj pravi obraz. Prišlo je do enega prepira. Bilo je zaradi njega in te svoje napake ni priznal in je takoj obtožil mene da sem kriva jaz in v ta prepir začel mešati celo najin odnos. Žalil me je in mi pravil, da me ima dovolj in mi poslal slike, ki sem mu jih zaupala. Takrat pa je v meni umrlo vso zaupanje do tega človeka. Nisem mogla verjeti kako je bil sposoben tega. Na koncu sem bila jaz tista, ki je šla po kolenih za njim in se ponižno opravičevala. Čeprav sploh nisem bila kriva. To sem storila zato, ker sem se bala da bo te slike res komu pokazal. Vsakič ko ga vidim se moram z njim na silo poljubljati in ohranjati to, samo zaradi teh slik. Ampak meni res ni do njega, sovražim ga... Gabi se mi... Sploh ne želim nič z njim. Kaj naj storim??
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Raqel.
V svojem dopisu si nam zaupala, da si v romantičnem razmerju, v katerem se ne počutiš prijetno. Vztrajaš pa v razmerju zato, ker te fant izsiljuje z golimi fotografijami. Zelo mi je žal, da si se znašla v takšni situaciji, predstavljam si da ti je zelo hudo.
Romantična razmerja bi morala temeljiti na ljubezni, naklonjenosti, privlačnosti in skupnemu spoštovanju, nikakor ne na tem, da se ob drugi osebi počutiš ujeto in izkoriščeno, kar si omenila, da si začutila tudi ti.
Tvoj strah pred grožnjami z objavo golih fotografij je popolnoma utemeljen, kljub temu pa ni razlog, da bi se počutila dolžno ostati v razmerju s tem fantom. Predlagam, da se z njim iskreno pogovoriš o nastali situaciji - kako se počutiš in kako meniš, da bi bilo najbolje, da se razideta, ker sta v razmerju zaradi napačnih razlogov ter si zaslužita najti partnerje, ob katerih se bosta oba počutila prijetno. Prav tako ga prosi, da pred teboj izbriše tvoje fotografije. V primeru, da tega ne bo storil in te skrbi, da bo fotografije vseeno objavil na splet, te vabim k branju tega prispevka o konkretnih napotkih, kaj lahko v takšnem primeru storiš.
Storila nisi nič slabega in vse morebitne posledice tvojih odločitev se lahko popravijo. Želim, da se zavedaš, da ti nikoli ni treba vztrajati v razmerjih in situacijah, v katerih se počutiš neprijetno in ogroženo - zmeraj obstaja izhod, poleg tega pa tudi osebe, ki ti skozi ta proces pomagajo. Bodisi so to tvoji bližnji, prijatelji, ali pa osebe, ki so za to posebej usposobljene.
Če ti lahko odgovorim še na kakšno vprašanje, sem tukaj zate. Vesela bom, če se javiš in mi sporočiš, kako se bo situacija razpletla. Seveda pa si želim, da se izteče tebi v prid in s čim manj zapleti.
Pošiljam ti objem, ki naj ti vlije pogum.
Sara Holjević, dipl. psih. (un)