Mislim da sem manjši od drugih ,kar sem nekako.Moja starša sta velika ampak jst ne vem če bom.Imam malo zavita ušesa zato me kličejo škrat ali midget.V šoli imam tudi probleme z ocenami ,ko dohim na prime točka do 4,3,5 in zaradi tega imam malo slabše šolske rezultate.zelo sem žalostan skoraj usak teden se jokam in padem po psiho.Tudi ko treniram usak dan se nič ne pokaže , medtem ko drugi samo jejo pa se jim nič ne naredi če pa jaz grem ven iz mojega treninga se mi pa napihne trebuh.
• Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Najprej glede tvoje višine. Možno, da si manjši od drugih, ampak pri tvojih letih rast še zdaleč ni dokončna. Fantje pogosto rastejo različno hitro. Nekateri zrastejo že prej, drugi pa kasneje. Veliko jih močno zraste proti koncu osnovne šole, in to da sta starša večja, je lahko celo znak, da imaš še veliko prostora za rast, samo tvoj čas še ni prišel.
Omenjaš tudi svoja ušesa in telo. Tukaj smo vsi ljudje zelo različni. Nekdo ima malo bolj zavita ušesa, nekdo drugačno obliko telesa, nekdo hitrejšo ali počasnejšo prebavo. Nekdo lahko veliko je in se mu "nič ne pozna", drugi pa mora malo bolj "paziti". To je čisto normalno. Na svetu ni dveh popolnoma enakih ljudi. Na tem področju je pomembno, da delaš stvari, ob katerih se počutiš dobro (torej ješ hrano, ob kateri se počutiš dobro, se gibaš toliko, da se počutiš dobro in podobno), ne zato, da bi bil enak drugim, ampak da skrbiš zase, si zdrav in zadovoljen sam s sabo.
Kar se tiče šole in ocen. Omenjaš, da ti pogosto zmanjka zelo malo do višje ocene. To pomeni, da znaš že veliko, manjkajo pa ti malenkosti. Morda poskusi snov malo večkrat ponoviti, osredotoči se na podrobnosti vsebine. Morda lahko poskusiš tudi s kakšno drugo tehniko učenja (morda boš tako ugotovil, da si snov lažje zapomniš z drugačno tehniko učenja). To so malenkosti, ki se jih da naučiti in pridobiti in z njimi lahko hitro napreduješ. Več o temi učenja si lahko pogledaš tudi tukaj.
Omenjaš, da te v šoli pogosto kličejo "škrat" ali "midget" Takšno obnašanje sošolcev zagotovo ni primerno in te lahko upravičeno prizadene. Koristno bi bilo, da, če zmoreš, sošolcem jasno poveš, da to ni ustrezno in da ti ni všeč. Včasih je to lahko težko, zato se lahko obrneš tudi k razredniku, šolskemu svetovalnemu delavcu ali staršem. Skupaj boste lažje našli rešitev in poskrbeli, da bo v šoli bolj prijetno zate. Ni treba, da si v tem sam.
Upam, da sem ti z odgovorm pomagala. Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas.
Želim ti vse dobro. In kar pogumno! :)
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja