Hej.
Kako dobiti punco? Razmišljal sem že o znani aplikaciji Tinder. Ravno včeraj me je neka punca ki je stara isto kot jaz dodala na Snapchatu. Malo sva si pisala in si zaupala takšne osnovne stvari( bratje sestre, kako gre v šoli,ali igrava kakšen inštrument...). Zanima me tudi ali je takšna ljubezen vredu, saj se nikoli ne vidiš v živo razen v video klicu.In recimo da se to ne izizde kako sploh najti punco. Na morju, ne cesti...
Prosim pomagajte
Blaž
• Ma
Mark
Pozdravljen!
Tukaj ti lahko povem da tako razmerje je vredu ampak zelo zapleteno. Jaz imam tudi nekaj izkušenj in če rabiš pomoč mi sporoči.
Lp mark
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Dragi Blaž!
Super, da si svoje vprašanje naslovil na našo spletno svetovalnico. Sprašuješ se, kako dobiti punco. Razmišljaš tudi o ustreznosti spoznavanja deklet preko spleta.
Rekla bi, da večina mladih svoje bodoče fante ali punce spozna kar v živo. Na primer v šoli, na hobijih ali interesnih dejavnostih, na različnih druženjih preko skupnih prijateljev ipd. Morda boš svoje bodoče dekle na tak način spoznal tudi ti. Seveda pa tega ne moreš vedeti, predvideti ali pričakovati, kar pa ima tudi svoj čar ????
Danes pa z vsemi socialnimi omrežji, na katerih smo prisotni, zelo veliko mladih bodoče partnerje spozna tudi na tak način. Omenil si npr. Snapchat, obstaja še Instagram, Facebook itd. Potem pa so tu še aplikacije, ki so namenjene prav zmenkarijam, primer je npr. Tinder. Prav nič narobe ni s tem, da bi dekle spoznal preko Snapchata ali Tindra. Pomembno pa je, da se zavedaš, da je aplikacija le način vzpostavitve kontakta. Je način, ki te s punco poveže skupaj. Seveda si bosta na začetku izmenjala nekaj sporočil, glavnina spoznavanja pa naj poteka v živo. Svetovala bi ti, da punco, s katero se ti zdi, da se ujameta preko spleta, povabiš na zmenek v živo, saj se bosta šele tako lahko zares spoznala. Čeprav vama bo morda na začetku nekoliko nerodno, je to najboljši način, da zares spoznaš človeka. Tako bi na tvoje vprašanje, ali je ljubezen preko spleta v redu, odgovorila, da izkusi ljubezen raje v živo. Je mnogo lepše in vrednejše kot le komunikacija preko spleta.
Naj opozorim še na previdnost, ki je potrebna pri komunikaciji na spletu, sploh če osebe od prej ne poznaš. Nikoli ne veš, kdo se v resnici skriva za imenom. Zato previdno ob prvem srečanju. Saj veš, podnevi, na javnem mestu itd. ????
Vso srečo ti želim!
Lea Kopač, mag. psihologije
• Bl
Blaž
ja malo pomoči bi res potreboval
• Uredništvo
Uredništvo
Mark, pozdravljen,
iz uredništva ti sporočamo, da kontaktnih podatkov posameznikov v naši spletni svetovalnici ne objavljamo.
Hvala za tvojo pripravljenost, da pomagaš vrstnikom na forumu.
Vse dobro - Uredništvo
• Ma
Mark
Pozdravljeni!
Še opravičujem ampak drugače mu težko pomagam in vem kako lahko hitro razrešim težavo ampak tukaj bi zelo težko to naredil. Vem da je to vaše delo. Ampak ko jaz želim nekomu pomagat sem tečen.
Lp mark
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljen,
v uredništvu spletne svetovalnice #Tosemjaz smo dolžni skrbeti in ohranjati anonimnost uporabnikov.
Lep pozdrav iz uredništva.
• mi
mike
Tvoj odgovor smo spremenili v samostojno vprašanje. Najdeš ga lahko tukaj.