Vse moje sošolke že imajo fanta jaz pa ne vem kako ga dobiti, kako do njega pristopiti in kaj mu reči? Kako naj vem kdaj bova postala par ?
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje!
V ljubezni ni nobenih postavljenih pravil, kdaj, kako, na kakšen način. Nekateri vstopajo v prve odnose že v osnovni šoli, nekateri v srednji, nekateri šele na faksu ali še kasneje. Najbolj pomembno pri tem je, da slediš sebi in svojim željam. Če trenutno ne čutiš, da je zveza nekaj, kar si v tem trenutku želiš, je to povsem v redu in se ti nikakor ni potrebno truditi dobiti fanta samo zato, ker ga imajo vse druge sošolke.
Zgodbe, kako se partnerji spoznajo in začnejo svoj odnos so zelo različne. Nekatere ljubezni se razvijajo iz (dolgoletnih) prijateljstev, nekateri se spoznajo v šoli. Danes se veliko parov spozna preko socialnih omrežij ali tudi preko aplikacij za zmenke. Fanta lahko spoznaš tudi, če treniraš kakšen šport ali si včlanjena v kakšno društvo, prostovoljstvo. Lahko se spoznata na kakšni zabavi, dogodku ali izletu. Možnosti je res veliko, verjetno skoraj nešteto. Ko se z osebo srečata, po navadi traja nekaj časa, da postaneta par, saj se morata med seboj spoznati. Tako se lahko nekaj časa družita, hodita skupaj na izlete, preizkušata stvari. Spoznavata želje, vrednote, cilje, značilnosti drug drugega in tako ugotavljata, ali si želita na skupno pot. Spoznavanje pa lahko traja zelo različno – pri nekaterih parih je to lahko samo mesec dni (ali manj), pri tistih, kjer se partnerstvo razvija iz prijateljstva pa lahko to traja več let. Po navadi pa v odnosih pride do točke, kjer se partnerja dogovorita oz. začutita, da je njun odnos prerasel v partnerski odnos in ni več samo prijateljstvo. Lahko je to povezano tudi z intimnostjo, ni pa nujno.
Sprašuješ tudi, kako do fanta pristopi, kaj mu reči. Najbolj pomembno je, da vedno ostaneš ti in se ne pretvarjaš, da si nekdo drug, da poskušaš biti pri tem čim bolj sproščena in pristna, tako kot če se pogovarjaš s svojo prijateljico. Če si npr. na kakšni zabavi ali v šoli, se lahko zelo hitro razvije pogovor v skupini, kjer potem vzpostavita prvi stik in lahko to vodi naprej v pogovor med vama. Lahko se začneta pogovarjati npr. tudi preko socialnih omrežij (pri čemer bi te opozorila, da če boš preko spleta vstopala v stik z osebami, ki jih ne poznaš, da si pri tem res zelo previdna). Odlična tema za pogovor so lahko tudi kakšni skupni hobiji, športi.
Če te zanima še kaj, se ponovno oglasi in ti z veseljem odgovorim.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
• sk
skater
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.
• ni
nila
jaz bi lahko že bila z njim a nevem kako ga vprašati