Pozdravljeni,
Zanima me kaj narediti če prijatelj plača punci ki ti je všeč 10 evrov da se pretvarja da je vate in to zveš šele 2 dneva po dogodku?
Hvala.
Polako 1239
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
To, kar se ti je zgodilo, se mi zdi izjemno nespoštljivo s strani prijatelja in punce. Tudi če je šlo zgolj za šalo, verjamem, da se ti pri tem nisi počutil dobro. Zdaj se sprašuješ, kaj v takem primeru storiti. Predlagam ti, da prijatelju in punci izraziš, kako si se ob tem počutil, da se v prihodnje to ne bo ponovilo. Predstavljam si, da ti bo o tem težko govoriti z njima in da trenutno morda niti ne želiš. Pa vendar ti pošiljam povezavo, kjer najdeš načela komuniciranja, ki ti lahko pri tem pomagajo:
Prav je, da se prijatelj in punca zavedata posledic svojih dejanj. S tem, ko boš izrazil svoje doživljanje ob tem, te bosta morda bolje razumela in s tem spoznala posledice svojega početja.
Upam, da ti je ta napotek v pomoč, v kolikor pa potrebuješ še kako usmeritev, mi kar piši.
Želim ti prijeten preostanek tedna,
Amadeja Jurič, mag. psihologije