ziujo,
z fantom sva skupaj ze dobre 3 mesce kmalu bo 4 in zdi se mi da ze od zacetka veze js velik vec vlagam kot on ampak recimo da se je tud on trudu kdaj pa kdaj bla sm ful razumliva zmerej karkoli je blo... oba sva vedla da bo december tezk in naporn zarad sole in veliko ocenjevanj in tud js mam velik stvari hodim na treninge u soli mam res res naporno ampak mam pa prioritete torej sola druzina fant prijateljice... ampak on pa zgleda teh stvari nima razsciscenih in ja vem da js na to nimam velizga upliva.. uglaunm najprj se mi je pritozeval kako ma ful naporno da ne ve ce bo zmogel in js sm bla supportive in sm rekla da sej bo slo in use in da mam js tud ful.. fun fact nasledn dan mi rece da gre cez vikend nekam z prjatli na neko festo seprau sobota pa nedelja js sm rekla supr uzivejte in pol ga uprasam ce pride kej k men namagar u petek zvecer al pa cez vikend saj tok da se vidva ampak ne prau da si bo delou zapiske za solo in da nima casa ampak ze drugi dan ga po soli vidm kako gre na pijaco s prjatli odpise mi ne nc ne uprasa kako sm pogovarjava se skorej nic... to me je zacelo ful motit ker se mi zdi kukr da lezem za njim js ga mam res rada zato se pa trudim.. ko sm mu povedala da me to moti je zaceu iskat najslabse mozne izgovore katastrofa... res me moti rabim nasvet in pomoc kako naj to resim res ga nocem zgubit
:(
prosim pomagajte nalepsa hvala
• kr
kr_en
ze od zacetka veze js velik vec vlagam
a to pomen, da sta tut na tvojo pobudo skp?
odkrit pogovor bo potrebn, o lestvici prijoritet - kje je on na tvoji in kje si ti na njegovi...
• rh
rhiannon
O MOJ BOG MEN JE ZLO ZOU DE JE TKO PA pac vem da ti je tezko pa de ga mas ful rada in pac de nocs konct te zveze ker jst sm mela tud tako zvezo in se je slabo koncal ampak sm ugotovila de je dobr de se je koncal in upam de se bo poboljsal mas too
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si z nami delila svojo stisko. Iz zapisa se vidi, da se trudiš za vajin odnos in da ti veliko pomeni. Hkrati pa je normalno, da se ne počutiš prijetno ob tem, ko fant govori, da nima časa za tebe, se pa druži s prijatelji. Verjamem, da ti je ob tem težko.
Pri vajini starosti se veliko mladih še uči, kako uravnotežiti prijateljstvo, šolo, obveznosti in zvezo. Včasih ljudje ne znajo dobro pokazati, kaj jim je pomembno ali pa se umaknejo, ko je preveč stvari naenkrat. To pa ne pomeni, da so tvoja čustva manj pomembna.
Dobro je, da si mu povedala, kaj te moti. Morda poskusi še enkrat, mirno, s pomočjo »jaz stavkov«, s katerimi poveš svoje občutke in potrebe, brez očitkov. Pomembno je, da poveš, kaj te moti, kako se ob tem počutiš in kaj si ti želiš drugače. Na primer: »Rada te imam, ampak počutim se slabo, ko rečeš, da nimaš časa zame, potem pa vidim, da ga imaš za druge. Želim si, da bi si tudi ti vzel malo časa zame in da bi se več pogovarjala.«
Hkrati se poskusi vprašati tudi sama, ali v tem odnosu dobivaš dovolj, da se ob njem počutiš dobro? Ljubezen in trud morata iti v obe smeri. Če se bo pripravljen pogovarjati, poslušati in se malo bolj potruditi, je to dober znak. Če pa se bo še naprej umikal, izgovarjal ali te ignoriral, to ne govori nič slabega o tebi – bolj kaže, da vajin odnos trenutno ne teče tako, kot si ti želiš in potrebuješ.
In veš, popolnoma normalno je, da se včasih kak odnos ne izide tako, kot smo si predstavljali. To ne pomeni, da je kdo “kriv” ali da je bilo vse zaman. Včasih dva preprosto ugotovita, da si ne zmoreta dati tistega, kar vsak od njiju potrebuje. In če se to zgodi, je povsem v redu, da gresta naprej vsak svojo pot – dolgoročno je to boljše, ker si oba lahko ustvarita odnose, v katerih se počutita res dobro.
Ne moreš ga prisiliti, da se spremeni, lahko pa poskrbiš, da ostaneš zvesta sebi: da jasno poveš, kaj potrebuješ, in da ne zanemariš svojih občutkov.
Če ti je težko, se lahko o tem pogovoriš tudi s kakšno prijateljico, staršem ali svetovalno službo v šoli. Nič ni narobe, če si poiščeš podporo.
Držim pesti zate. Če boš želela, se lahko še oglasiš.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije
• an
anonimnooo
ziujo,
najlepsa hvala za odgovor in za vas cas upam da bo bols :)
• Ko
Kolaček56
V uredništvu smo tvoje vprašanje prestavili v samostojno temo. Najdeš ga lahko tukaj.
• an
anonimnooo
ziujo,
najlepsa hvala za odgovor in za vas cas upam da bo bols :)