Pozdravljeni.
Midva s fantom sva že 2 meseca skupaj in mi je nenormalno všeč, ampak živiva zelo daleč in se vsake na 1 teden vidiva. Zdaj se že nisva videla 2 tedna in ga zelo pogrešam. Meni se zdi, da naju dolga oddaljenost od naju  dveh kar malo ovira pri najini ljubezni in ne vem ali se njemu tudi zdi tako ali ne. Zanima me, kaj si Vi mislite, ali se bo najina zveza  končala, zaradi prevečje oddaljenosti od mojega in njegovega doma?
Hvala za odgovor in lep pozdrav
Kolaček56
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Uf, še kako razumem tvoje težave, saj so mi takšni občutki še kako dobro poznani :)
Oddaljenost je res lahko naporna, ampak ne pomeni, da se bo zaradi nje veza končala. Bo pa potrebnega več truda in pomembno je, da se ta opazi tako s tvoje kot tudi njegove strani. Praviš, da ne veš, če je tudi njemu tako težko kot tebi, če sem prav razumel... Se kaj pogovarjata o tem?
Namreč glavna sestavina zdrave in trdne zveze (ne le tiste na daljavo ampak na sploh) je komunikacija. Pogovarjajta se o tem, kaj vaju moti, kaj vaju skrbi, kako se počutita drug ob drugem in kako, ko sta narazen. Zanima me tudi, koliko sta stara, če ti bi bilo okej to podeliti z mano.
Dandanes imamo srečo, saj kljub razdalji vseeno lahko ohranjamo stik. In s tem ne mislim le klepetanja preko instagrama, snapchata ali messengerja - počnita stvari skupaj tudi na daljavo. Istočasno berita knjigo in se potem pokličita in pogovorita o tem, kaj sta prebrala, igrajta skupaj kakšno online igro, glejta skupaj kakšen film ali serijo, vmes pa sta na videoklicu. Vsako noč se lahko pokličeta za 5-10 minut, da si rečeta "Lahko noč"... Tu je samo nekaj idej, ampak veliko je načinov, da sta tudi nekajkrat med tednom v stiku, pa čeprav virtualno :)
Tako da ne, tale razdalja še nikakor ne pomeni, da se bo vajina zveza končala. Verjamem, da bosta našla način, da situacijo olajšata dokler ne bosta "zares" skupaj.
Patrik Senica, mag. psihologije
• Ko
Kolaček56
Pozdravljeni
Hvala za prejšnji odgovor.
Ne, sploh se ne pogovarjava o tem, ker ko se vidiva naju njegova sestra sploh ne pusti , da se pogovarjava, zato ne vem, če njega kaj moti. Meni pa tudi moti, ko se že tako ali tako nisva videla več kot 3 tedne pa še takrat, ko se vidiva se ne moreva sama kaj zmeniti, ker je vsakič zraven njegova sestra. Seveda ji rečem, če lahko naju malo pusti sama, ampak naju NIKOLI noče sama pustiti, da bi se lahko kaj zmenila(Njegova sestra ima tudi neko bolezen, po neki strani jo razumem, ker vem, da je še mlada in, da je ljubusumna na naju z fantom, samo se bo MORALA navaditi, da sva pač midva skupaj). Zanimalo Vas je koliko sva midva s fantom stara. Jaz sem stara 14, on pa 12 let. Omenili ste, da lahko tudi kaj počneva, ko nisva skupaj. On je zdaj bolan, pa tudi se ne moreva slišati, ker jaz nimam telefona. Pogovarjala sva se preko amplikacije Viber, kjer sva se lahko tudi poklicala in se videla, ko sva se pogrešala. Drugače pa on nima te aplikacije. In sedaj je problem(meni nevem pa če njemu), ker se sploh ne slišiva.
Hvala že vnaprej za odgovor.
Hvala lepa in lep pozdrav
Kolaček56
• Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Hej!
Iz tvojega sporočila je res čutiti, kako težko ti je, ker se redko vidita in ker takrat nimata možnosti biti sama. To, da si žalostna, zmedena in da pogrešaš fanta, je povsem razumljivo, saj pomeni, da ti je mar. :)
Pomembno je vedeti, da sta oba še mlada (ti 14, on 12) in da imajo pri teh letih odrasli in sorojenci pogosto večjo vlogo pri tem, koliko svobode imata.
Pišeš tudi, da se o tem s fantom sploh ne pogovarjata. Morda bi mu lahko zelo preprosto povedala, kako se počutiš, na primer: "Pogrešam te in mi je težko, ker se malo slišiva. Kako je pa tebi?" S tem mu daš priložnost, da pove tudi on.
Glede stika na daljavo: trenutno imata res omejitve, ki jih ne moreta povsem nadzorovati. To še ne pomeni, da je zveze konec. Včasih v odnosih pridejo obdobja, ko je stika manj, pa to še ne pove vsega o čustvih. Praviš, da nimaš telefona, kako pa bi še lahko stopila v stik z njim?
Morda si lahko v tem času pomagaš tudi tako, da del pozornosti usmeriš v prijatelje in stvari, ki te veselijo, da ti bo malo lažje.
Oddaljenost sama po sebi še ne pomeni konca zveze, zahteva pa veliko potrpežljivosti.
Vesele praznike ti želim!
Patrik Senica, mag. psihologije
• Ko
Kolaček56
Pozdravljeni
Hvala za odgovor.
Se bom potrudila, da bom več vlagala v najino zvezo in, da se ne bo končala tako hitro.
Lepe praznike Vam želim
Kolaček56