Zdravo imam težavo z tem ,da mi ljudje enostavno ne verjamejo...moja zgodba se zacne z tem ,da so me izključili iz taborov in to me zelo boli(sama mislim da je to posledica drugih)v meilu so navedli razlog ,ki ni tak kod se meni zdi in se za tem skriva se veliko stvari in zgodb to je prišlo kar od enkrat ne ,da bi sumila, da se bi kaj takega zgodilo (mentorji se nikoli niso pritoževali nad mano,ni bilo nobenih posledic ali kazni...tudi koloniste sem uprasala za mnenje in je takšno kod moje...nevem kaj naj se naredim res jih nebi rada zgubila ,ker mi veliko pomenijo veliko pomenijo in skupaj smo preživeli veliko lepih trenutkov... tu pa pridemo do težave da mi ljudje ne vrjamejo... od takrat ko so me izključili sem se poslabšala v soli (ocene) tudi razpoloženje se mi je poslabsalo... iskreno preletavajo me različni občutki jezna sem,žalostna,obupana,razočarana mislim da nimam vec smisla za življenje tabori so vse kar sem imela... zanima me kaj naj naredim?kako naj prepričam da nism nic naredila... res si želim nazaj pogresam jih????
• Ar
Arči
Moram reči, da se mi ne zdi najbolj korektno nekoga izključiti kar s poslanim elektronskim sporočilom. Ne glede na to, da so v sporočilu navedeni domnevni razlogi za izključitev. Osebno si tega ne bi dovolil, pa tudi tebi predlagam, da na sporočilo reagiraš bolj energično.
Kaj mislim s tem. Pošlji jim elektronsko sporočilo in zahtevaj, da se sestanete, dobite na sestanku. Da bo imal vsak priložnost povedati svojo varianto. Poudari, da si prepričana, da gre za nesporazum in da se ti je zgodila krivica. Ali je temu res tako ali ne, boste ugotovili na sestanku.
Če se ne bodo hoteli sestati s teboj, ugotovi, kdo je odgovoren za te tabore (jaz namreč ne vem za kakšno obliko druženja gre). Ugotovi imena in zahtevaj, da se sestaneš z njimi. Potem pa jim povej svojo verzijo zadeve. Verjetno morajo biti nekje napisana pravila kdaj koga smejo izključiti. Preveri ali so ta merila izpolnjena.
Mogoče bi ti svetoval, da na temu sestanku, kolikor bo do njega prišlo, sodeluje oseba, ki ji zaupaš in ozadje vsega spora vsaj površno pozna.
Sporoči kako boš zadevo rešila.
• js
jssm9
Najlepsa hvala za idejo se bomo poskusili zmeniti za sestanek...najbolj moteča stvar pri tem mi je ta da neben od mentorjev ni vedel ,da sem izključena in ,da nikoli niso obvestili staršev za kakšne prekrške(jaz mislim ,da jih niti ni bilo ker drugače sem zelo korektna,spoštljiva in nikjer nimajo problemov z mano ne v soli niti na treningu)...pravila na taboru so pa naslošno taka če delas probleme najprej dobiš opozorilo če to ne deluje obvestijo starše in 3 obcija(za to rabiš narediti velik problem) predčasni odhod it tabora... sama tega nikoli nisem doživela ne enega ne drugega zato mi je to se bolj prizadelo...situacija na taborih je pa vedno nepredvidljiva zato jo je težko opisati ima veliko lepih trenutkov ucasih pa tudi stresne in bolece...iz srca upam ,da mi bo uspelo vsak dan se molim Bogu ,da mi pomaga ,ker oni so moja druga družina in ne predstavljam si življenja brez njih na mojem srcu so pustili najlepši pečat????nevem kaj bom brez njih...brez njih jaz nism jaz oni so del mene in z njimi sem rastla (in veliko smo dali čez)
Najlepsa hvala za odgovor cenim to...
zmenjeno javim ,ko se kaj izve
• Is
Isto
Kot bi brala svojo zgodbo, tudi sama imam zeloo rada tabore, tudi delam tam. Sem pa imela cist isto iskusnjo, ko sem bila tam animatorka, in sicer imela sem eno tezje obdobje v druzini in sem vodjo ki sem ji zeloo zaupala nekajkrat v tednu prosila za pogovor, kar je ona povedala tisti ki je glavna, povedala ji je da je bila zaradi mene preobrnjena, me simfala, oznacila za neodgovorno ceprav je tam ves cas preverjala kako sem no ker pa tabori tudi meni ogromno pomenijo sem povedala vodji drugega termina, ki me pozna, ve kaksna sem pozna moje sibka in mocna podrocja, ter se je pogovorila z vodji, se postavila zame in prosila da se naredi sestanek da me spoznajo, se pogovorimo, no in tako je tudi bilo. Pisem zato ker ti zelim povedat da je upanje, vedno tudi takrat ko se ti zdi da ga ni vec, v vsaki situaciji se je vredno pogovoriti, povedati kako se pocutimo ob tem, kaj si zelimo, kako smo videli situacijo, na asertivni nacin. Ce jekdo od mentorjev ki mu zaupas bi te povabila, da se z njim pogovoris, mu poves kaj cutis tako ti bo veliko lazje. Ce pa bi se zgodilo da pogovori nebi pomagali, pa vedi da so razlicni tabori, kolonije, kjer se imamo pravtako super!
• js
jssm9
Najlepsa hvala za podporo in razumevanje...????zelo cenim to...
Ja iskreno sem razmisljala tudi o ukljucitvi na druge tabore in vrjamem da bi se tudi tam imela zelo lepo(ampak to je bila moja 2 druzina poznamo se že 2 leti vse pocitnice smo preživeli skupaj in zato me je to se bolj potrlo... bom videla kaj se bo dalo narediti cene pa pac morem nekam drugam... ampak nikoli nebo isto in noben jih nemore zamenjat kvečemu bi lahko samo "potešili" to bolečino v meni...
zelo mi je zal da ste imeli takšno izkušnjo to more biti zelo slab obcutek...tudi jaz sem si tekala postati animatorka da bi to kar so ostali delali za mene jaz nadaljevala naprej in to sem tekala početi prav v tem taboru kod nekateri mentorji/animatorji ampak dvomim da bi po vsem tem lahko se postala...
Me pa zanima ime vasih taborov(organizacije)?
*ce seveda ni skrivnost*
zdite se zelo super najlepsa hvala vam...
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
opisuješ, da so te izključili iz skupine za tabore iz razlogov, ki se ti ne zdijo realni. Želiš si ostati povezana z njimi, saj si videla smisel v tem, rada si bila z njimi. Razumljivo je, da si zaradi tega žalostna, jezna, razočarana, kar vpliva tudi na tvoj šolski uspeh. Glede na to, da je vaš pogovor ostal nezaključen, ti predlagam, da se pogovoriš z njimi. Osebo, ki ti je poslala mail, prosi, če se lahko dobite na pogovoru – lahko ji napišeš mail ali jo pokličeš na telefonsko številko, če jo imaš.
Odprta komunikacija lahko velikokrat reši marsikaj, je eno najmočnejših orodij, ki jih imamo. Z dobro komunikacijo lažje ustvarjamo dobre in kvalitetne odnose, naučimo se izražati svoje mnenje in občutke. V življenju uporabljamo različne vrste komunikacije. Najbolj koristna pa je asertivna komunikacija. To je komunikacija, ko vemo, kaj hočemo in to tudi povemo. O naših željah, potrebah in mnenjih spregovorimo na glas, ob tem pa upoštevamo občutke in potrebe drugih. Več o asertivni komunikaciji si lahko prebereš na povezavi: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/komunikacija/. S tem, ko se boš z njimi pogovorila, boste lahko tako ti kot oni dobili bolj celostno sliko o tem, kaj se je dogajalo, zakaj je do izključitve prišlo. Prav tako boš imela priložnost predstaviti tudi svojo plat zgodbe. Verjamem, da bo učinkovit pogovor pomagal k razjasnitvi situacije na obeh straneh.
Predlagam ti, da jih čim prej kontaktiraš. Ob tem pa ne pozabi na delo za šolo, ki ga glede na svoj urnik učenja ustrezno uravnoteži s prostočasnimi aktivnostmi, ki so prav tako pomembne za naše telesno in duševno zdravje (npr. sprehod v naravi, druženje s prijatelji, risanje, kolesarjenje, …). Šolsko leto se bliža h koncu, dober mesec se še potrudi, da boš lahko potem mirno uživala v počitnicah.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Če boš imela še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Bodi dobro.
Tjaša Rola, mag. psihologije
• Is
Isto
Me pa zanima ime vasih taborov(organizacije)?
*ce seveda ni skrivnost*
zdite se zelo super najlepsa hvala vam...
Delam, na razlicnih taborih, in sicer sem animatorka na pocitnicah v Izoli, karitas- bisercki, na letoviscu v baski,
Verjamem pa, da se ti bo izpolnila zelja postati animatorka, vzgojiteljica, mentorica, sam verjemi vase in bo slo, veliko je opcij na voljo verjamem pa da ti omenjen tabor veliko pomen zato res upam, da se vam uspe pogovorit.