Zdravo že zeloooo veliko časa se mi zi da me prijatelji učitelji sošolci skratka vsi optožjejo za vseeeeee. Će sem kriva ali ne. to me zeloooooooo zalosti večkrat jočem in razmišljam o menjavi šole. Res sem žalostna ne vem skom naj govorim in zatosem se odločila za to spletno stran hvala v naprej.
• Ju
Julija
Zdrava prosim za čim hitrejši odgovor hvala
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Hvala, da si se s tvojim vprašanjem obrnila na nas. Zelo mi je žal, da se tako počutiš. Iz tvojega vprašanja lahko razberem, da se počutiš kot da si v šoli vedno kriva za vse in si zaradi tega zelo žalostna.
Svetovala bi ti, da se z nekom o tem pogovoriš, najbolje z odraslo osebo. Vem, da ni vedno lahko pogovoriti se o težavi, ki nas muči, ampak s tem, da poiščeš pomoč ni nič narobe, ampak je to znak poguma. Komu najbolj zaupaš? Če so to starši, bi ti svetovala, da stopiš do njih in jim poveš, kaj se dogaja in kako se počutiš. Starša lahko prosiš, da se pogovorita z učitelji oziroma z odraslo osebo iz šole, ali pa ti kako drugače svetujejo o tem, kako se spoprijeti s situacijo. Če ti je dovolj prijetno, pa lahko tudi sama stopiš do šolske svetovalne službe in poveš, kaj se dogaja in kako se počutiš, saj šolski svetovalni delavci poznajo načine, kako se razrešuje takšne in podobne konflikte, ki se tičejo šolskega okolja in ti lahko pomagajo. Pomembno je, da se zavedaš, da obtožbe drugih včasih včasih ne odražajo resnice o tebi, kot tudi to, da se da vsako podobno situacijo razrešiti na miren način.
Prilagam ti še link do članka, v katerem je podrobneje zapisano, kako s starši začnemo pogovor, ko potrebujemo pomoč:
Želim ti veliko poguma in upam, da se bo ta situacija zate čimprej razrešila.
Lepo bodi!
Lea Figelj, dipl. psih. (un)
• Ju
Julija
Se zahvaljujem za odgovor.
HVALA!
Sporočim nadaljevanje.
<3