Pozdravljeni, imam eno vprasanje
Pred enim mesecem sem spoznala enega fanta na ome tv in on me je vprasal za snap in sem mu ga dala.Pol sma si pa zacela snepat in pisat in je pisal da kako sem lepa pa da bi me mel za punco.In js sem napisala da imam fanta in sem zaradi njega zapustila mojega fanta da bi bla z njim pol pa sma si pisala se tk pol mesca in me nato puscal na deliveri ker sma se zmenla da bi js prisla k njemu v maribor in pol nisem mogla iti in on je bil jezen na mene in mi nic vec ni pisal.Pol pa mi je po enem tednu spet pisal in sem se imela upanje za njega zdaj pa spet nic z njega pa se jocem pa nemorem prebolet pa dobivam panicne napade in nwm ka naj naredim pa mi lahko prosim pomagate.
Hvala
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
pišeš, ker se trenutno soočas z negativnimi občutki zaradi situacije s fantom. Če te prav razumem, sta se spoznala preko družbenega omrežja, začela sta komunicirati in dobila si občutek, da je fant izrazil zanimanje zate. Zaradi njega si zapustila svojega prejšnjega fanta, a se je situacija zapletla, ko nisi mogla priti v Maribor, zaradi česar je on izrazil nezadovoljstvo in te začel ignorirati.
Razumem, da se v trenutni situaciji počutiš zmedeno, žalostno in prestrašeno. To, da te ignorira fant, ki ti je všeč, lahko povzroči močna negativna čustva in povsem normalno je, da te misli na to situacijo spravljajo v jok.
Pomembno je, da najprej poskušaš poskrbeti zase. Če doživljaš občutke, kot je na primer stiskajoča bolečina v prsih, povišan srčni utrip in neprijeten občutek v trebuhu ter če se ne moreš umiriti in se sprostiti, je res mogoče, da doživljaš panične napade. V takšnih trenutkih se moraš poskusiti umiriti in zadihati. Na tej povezavi si lahko podrobneje prebereš o tehnikah, ki ti pri tem lahko pomagajo: https://www.tosemjaz.net/razisci/custva-in-psihicne-stiske/panicni-napad/.
Svetujem ti tudi, da poskušaš svoje občutke deliti s prijatelji, ki jim lahko zaupaš ali pa z družinskimi člani, ki te lahko podprejo. Velikokrat nam že samo pogovor z nekom, ki nas razume, lahko zelo pomaga.
Glede fanta pa je dobro razmisliti o tem, kako se lahko iskreno pogovorita. Poskusi mu pojasniti svoje občutke in razložiti, zakaj nisi mogla priti v Maribor. Hkrati pa poskušaj tudi ti razumeti njegovo perspektivo, saj bosta morda skupaj našla rešitev ali pa vsaj boljše razumela drug drugega.
Pomembno pa je, da si postaviš meje. Če fant ne kaže več zanimanja zate ali te ignorira, razmisli, ali je takšen odnos res tisto, kar si zaslužiš. Poišči podporo pri prijateljih ali družini, ki te bodo razumeli in podprli. Spomni se, da si vredna podpore in ljubezni in da je pomembno, da se osredotočiš na lastno dobro počutje. Čas zaceli vse rane in verjamem, da bo tudi zate tako. Do takrat pa se posveti stvarem, ki te osrečujejo.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč.
Lep pozdrav,
Urška Ruter dipl. psihologinja (UN)